Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP v Rychnově nad Kněžnou,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Václav Sokol
: Vaclav.Sokol@fs.mfcr.cz
: +420 495 851 229
: Vedoucí OHS

Kontaktní osoba:
: Ing. Václav Sokol
: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
: +420 495 851 229
: Vedoucí OHS

Organizační útvar:
OHS Hradci Králové
Číslo útvaru: 732700280
E-mail: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Horova 17
500 02 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚzP v Rychnově nad Kněžnou, Jiráskova 1497, 516 01 Rychnov nad Kněžnou – údržba zeleně
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00034742

04.02.2016 12:43:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Václav Sokol
Vaclav.Sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS

Hana Janigová
Hana.Janigova@fs.mfcr.cz
494505 303
Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení Územního pracoviště v Rychnově

Bc. Denisa Zemanová, DiS.
Denisa.Zemanova2@fs.mfcr.cz
494505308

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚzP v Rychnově nad Kněžnou, Jiráskova 1497, 516 01 Rychnov nad Kněžnou – údržba zeleně
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Václav Sokol
Vaclav.Sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS

Hana Janigová
Hana.Janigova@fs.mfcr.cz
494505 303
Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení Územního pracoviště v Rychnově

Bc. Denisa Zemanová, DiS.
Denisa.Zemanova2@fs.mfcr.cz
494505308
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jednorázová údržba zeleně včetně likvidace vzniklého odpadu na pozemku územního pracoviště Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj v Rychnově nad Kněžnou (dále jen "ÚzP").
Položky předmětu VZ
Údržba zeleně
77300000-3 - Zahradnické služby
77300000-3 - Zahradnické služby
Současný stav: 2 listnaté stromy – výška 5,5 – 6m viz přiložená fotografie
Požadovaná údržba:
1/ prořezání stromů na max. 4m výšku
2/ odvoz a likvidace vzniklého odpadu

Dále: 2 jehličnaté stromy – výška cca 15m viz přiložená fotografie
Požadovaná údržba:
1/ odstranění suchých a polámaných větví
2/ odvoz a likvidace vzniklého odpadu

Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady dodavatel spojené s úplným splněním zakázky (tj. náklady na dopravu aj.)

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
strom
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termín realizace: nutné provést v době vegetačního klidu tj. nejpozději do 31.3.2016. Zadavatel připouští vícedenní plnění. Konkrétní termín bude stanoven po dohodě s kontaktní osobou zadavatele.

Doba a místo plnění

Rychnov nad Kněžnou
Jiráskova
1497
51601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
1/Zadavatelem bude vystavena pouze objednávka - tato není součástí zadávacích podmínek (uchazeči proto nepředkládají ve svých nabídkách návrh smlouvy). 2/Zadavatel požaduje splatnost faktury minimálně 21 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

15.02.2016 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě cenových nabídek bude rozhodující okamžik doručení nabídky uchazečem - nabídka s dřívějším datem doručení bude vyhodnocena při shodě ceny jako výhodnější.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Do nabídkové ceny musí být uchazečem promítnuty též jeho náklady spojené s dopravou do a z místa plnění a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky. UPOZORNĚNÍ: Není-li uchazeč plátcem DPH, do elektronického nabídkového formuláře uvede cenu bez a včetně DPH totožně, přičemž DPH uvádí nulové.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel nestanoví pevný termín prohlídky místa plnění, v případě zájmu o tuto prohlídku si ji můžou uchazeči sjednat po dohodě s kontaktními osobami na ÚzP: Hana Janigová tel. 494505303, Bc. Denisa Zemanová tel. 494505308.
Václav Sokol v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 04.02.2016 12:59:26

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.02.2016 12:43 Václav Sokol 04.02.2016 12:43 Václav Sokol právě zobrazena

Kontextová navigace