Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářského papíru…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
IČO: 65349423

Sídlo/místo podnikání:
třída Kpt. Jaroše 1926/7
60455  Brno

Kontaktní osoba:
: Josef Němec
: josef.nemec@compet.cz
: +420542167818

Organizační útvar:
Kabinet předsedy
Číslo útvaru: 130
E-mail: eva.kubisova@compet.cz
Telefon: +420542167306
Kontaktní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 1926/7
60455 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kancelářského papíru pro multifunkční kopírovací stroje Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v roce 2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00034659

02.02.2016 10:21:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Němec
josef.nemec@compet.cz
+420542167818

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kancelářského papíru pro multifunkční kopírovací stroje Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v roce 2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Němec
josef.nemec@compet.cz
+420542167818
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka kancelářského papíru do multifunkčních tiskáren a kopírek v budovách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže o parametrech: xerografický, gramáž 80g/m2, bělost minimálně CIE 166, opacita minimálně 92%, vyroben technologií Triotec, vhodný pro oboustranný černobílý i barevný tisk a vysokorychlostní tiskové zařízení, minimální prašnost a výborná průchodnost, jedná se o papír kvality "A" (nejvyšší kvalita), balení po 500 listech, formát A4 – celkem 1100 ks balení.
Položky předmětu VZ
Kancelářský papír do multifunkčních kopírovacích strojů
22990000-6 - Novinový papír, ruční papír a ostatní nenatíraný papír nebo lepenka pro grafické účely
22990000-6 - Novinový papír, ruční papír a ostatní nenatíraný papír nebo lepenka pro grafické účely
Dodávka papíru je specifikována a kvantifikována v předmětu VZ a dále v článku 2 návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 Výzvy k podání nabídek. Celková kupní cena s DPH je jediným hodnotícím kritériem.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
104 500,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
tř. Kpt . Jaroše
1926
7
60455
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením nebo kopií dokladů - výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm uchazeč zapsán), ne starší než 90dnů ke dni podání nabídky
čestným prohlášením nebo kopií dokladů - oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (živnostenské oprávnění)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
uzavřená podle § 2079 násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů

Způsob a doba podání nabídky

11.02.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Povinnou součástí nabídky je:
a) Vyplněná "Příloha č.1 – návrh Kupní smlouvy - do které uchazeč doplní kupní cenu ve všech položkách tabulky (označené žlutou barvou). Celkovou kupní cenu v Kč s DPH zapíše uchazeč do nabídkového formuláře elektronického tržiště.
V návrhu Kupní smlouvy uchazeč tedy doplní identifikační údaje, celkovou kupní cenu (cenu bez DPH, cenu vč. DPH),návrh kupní smlouvy bude podepsaný oprávněnou osobou jednat za uchazeče, naskenovaný do formátu pdf a bude přiložený k nabídce.
b) Certifikát kvality dodávaného zboží (papíru) -uchazeč ve své nabídce doloží kvalitu papíru kopií certifikátu výrobce.
Nabídka, která nebude splňovat požadavky zadavatele, nebude zahrnuta do hodnocení. Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu kdykoli zrušit, v takovém případě zadavatel uveřejní tuto skutečnost vč. odůvodnění v e-tržišti.
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám-uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám, žádost musí být zadavateli doručena prostřednictvím elektr. tržiště nejpozději 8. 2. 2016.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.02.2016 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Josef Němec v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad pro...
Doručeno: 02.02.2016 10:44:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.02.2016 10:21 Josef Němec 02.02.2016 10:43 Josef Němec právě zobrazena

Kontextová navigace