Domů  /  Zadávací řízení  /  SM7115-012 Podpora…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo zahraničních věcí
IČO: 45769851

Sídlo/místo podnikání:
Loretánské náměstí 101/5
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Jan Dvořák
: jan_dvorak@mzv.cz
: +420 224 182 169
: +420 603 870 835

Organizační útvar:
OCST
Číslo útvaru: 71
Kontaktní adresa:
Loretánské náměstí 5/101
118 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: SM7115-012 Podpora managementu mobilních zařízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00033914

28.12.2015 15:18:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Dvořák
jan_dvorak@mzv.cz
+420 224 182 169
+420 603 870 835

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SM7115-012 Podpora managementu mobilních zařízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Dvořák
jan_dvorak@mzv.cz
+420 224 182 169
+420 603 870 835
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Podpora managementu mobilních zařízení po dobu 36 měsíců:
- podpora datové infrastruktury;
- podpora při nastavení koncových zařízení;
- poskytování služby Helpdesk.
Položky předmětu VZ
Podpora datové infrastruktury
72222300-0 - Služby informačních technologií
72222300-0 - Služby informačních technologií
Hodinová sazba pro podporu datové infrastruktury v rozsahu maximálně 10 hodin měsíčně, (tj. celkem 360 hodin za 36 měsíců).
Podpora datové infrastruktury spočívá v poskytování odborné podpory zadavateli především v následujících oblastech:
- podpora pro IBM Traveler;
- správa BlackBerry serverů zadavatele;
- konzultace, analýzy, provoz a údržba HA prostředí (systém vysoké dosažitelnosti BlackBerry pro uživatele – High Availability);
- řešení problémů při zakládání, mazání a správě uživatelských účtů.
Činnost uchazeče bude prováděna prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu SSL VPN, v případě potřeby fyzického přístupu při správě serverů pak z místnosti umístění serverů rovněž v sídle zadavatele v Praze v pracovních dnech v době od 8:00 do 16:00 hodin.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
360,00
hodina
Podpora koncových zařízení
72222300-0 - Služby informačních technologií
72222300-0 - Služby informačních technologií
Hodinová sazba pro podporu při nastavení připojení koncových zařízení BB, Android, iPhone, iPad k BB serveru nebo IBM Traveleru v rozsahu max. 20 hodin ročně, (tj. 60 hodin po dobu 36 měsíců).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
60,00
hodina
Poskytování služby Helpdesk
72253100-4 - Help desk
72253100-4 - Help desk
Měsíční paušální sazba za službu Helpdesk k podpoře datové infratsruktury a podpoře koncových zařízení, v režimu 5x8 (5 dní v týdnu 8 hod. denně od 8:00 do 16:00 hod.) poskytované po dobu 36 měsíců.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
36,00
měsíc
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Loretánské náměstí
5
101
118 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
Čestným prohlášením o splnění kvalifikačních předpokladů § 53 odst. 1 písm. a) až k)
Profesní kvalifikační předpoklady
kopií dokladu
kopií dokladu
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam poskytnutých služeb
Seznam služeb obsahově odpovídající předmětu této zakázky, které uchazeč poskytl v posledních dvou letech s uvedením názvu odběratele (dle OR), popisu služeb, jejich rozsahu a doby poskytnutí.
čestné prohlášení
Minimálně jedna zakázka poskytnutá v ročním objemu nad 120 000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
uzavřená ve smyslu ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (NOZ)

Způsob a doba podání nabídky

14.01.2016 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dříve podaná nabídka bude hodnocena jako výhodnější.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.01.2016 12:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jan Dvořák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo zahraničních věcí
Doručeno: 28.12.2015 15:26:45

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.12.2015 15:18 Jan Dvořák 28.12.2015 15:18 Jan Dvořák právě zobrazena

Kontextová navigace