Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka služby - Microsoft…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo zahraničních věcí
IČO: 45769851

Sídlo/místo podnikání:
Loretánské náměstí 101/5
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Jan Dvořák
: jan_dvorak@mzv.cz
: +420 224 182 169
: +420 603 870 835

Organizační útvar:
OCST
Číslo útvaru: 71
Kontaktní adresa:
Loretánské náměstí 5/101
118 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka služby - Microsoft Premier Support
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00032743

25.11.2015 13:02:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Dvořák
jan_dvorak@mzv.cz
+420 224 182 169
+420 603 870 835

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka služby - Microsoft Premier Support
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Dvořák
jan_dvorak@mzv.cz
+420 224 182 169
+420 603 870 835
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky jsou služby technické podpory Microsoft Premier Support pro softwarové produkty společnosti Microsoft Corporation. Proaktivní služby jsou poptávané dle Katalogu proaktivních služeb Microsoft Services Premier Support 2015.
MZV ČR k nákupům využívá program Select Plus nikoliv Enterprise Agreement.
Položky předmětu VZ
Microsoft Premier Support
72266000-7 - Poradenství v oblasti programového vybavení
72266000-7 - Poradenství v oblasti programového vybavení
Základní paramatry:
• Rozsah nabízených služeb - Standard (Microsoft Services Premier )
• Počátek platnosti smlouvy – od 1.1.2016
• Doba trvání smlouvy - 1 rok
• Perioda fakturace - 1 měsíc
• Fakturační a platební podmínky - čerpání služby je pravidelně vykazováno v měsíčním reportu, který je podkladem pro fakturaci
• Doba splatnosti faktury - 30 dnů

Rozsah služeb
Proaktivní služby
• RAP as a Service for Microsoft Security (offline) 1x
• Microsoft Public Key Infrastructure Health Check 1x
• Proaktivní konzultace - počet hodin 35
• Možnost dokoupení hodin ANO

Reaktivní služby
• Počet hodin - 24x7 podpora řešení problémů 15
• Možnost eskalace Crit-Sit Ano
• ROSS: Rapid Onsite Support Services Ano

Informační služby
• Přístup k Microsoft Premier Online Ano
• Účast na odborných Premier akcích Ano

Zadavatel požaduje v návrhu smlouvy uvést cenu 1 hodiny AddOn služeb.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Loretánské náměstí
5
101
118 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Prohlášení uchazeče nebo kopie certifikátu, že uchazeč je oprávněn poskytovat službu MS Premier Support a má uzavřenu platnou smlouvu se společností Microsoft na přeprodej služby MS Premier Support.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
29.02.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

04.12.2015 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dříve podaná nabídka bude vyhodnocena jako výhodnější


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.12.2015 12:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jan Dvořák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Zadávací podmínky služby
Parametry služby.docx 16,97 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo zahraničních věcí
Doručeno: 25.11.2015 14:51:15

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.11.2015 13:02 Jan Dvořák 25.11.2015 13:02 Jan Dvořák právě zobrazena

Kontextová navigace