Domů  /  Zadávací řízení  /  Úklid a dodávka hygienického…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Tereza Melounová
: tereza.melounova@cssz.cz
: +420549127132

Organizační útvar:
Pracoviště ČSSZ Brno
E-mail: ilona.docekalova@cssz.cz
Telefon: +420549127215
Fax: +420549127219
Adresa webu: http://www.cssz.cz/cz/verejne-zakazky
Kontaktní adresa:
Veveří 7
60200 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Úklid a dodávka hygienického materiálu na OSSZ Jihlava
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00032639
Evidenční číslo: 15V470733

24.11.2015 13:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Tereza Melounová
tereza.melounova@cssz.cz
+420549127132

Ing. Ilona Dočekalová
ilona.docekalova@cssz.cz
+420603919312

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Úklid a dodávka hygienického materiálu na OSSZ Jihlava
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Tereza Melounová
tereza.melounova@cssz.cz
+420549127132

Ing. Ilona Dočekalová
ilona.docekalova@cssz.cz
+420603919312
Evidenční číslo zadavatele
15V470733
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Úklid budovy a dodávka hygienického materiálu na OSSZ Jihlava
Položky předmětu VZ
Úklid budovy na OSSZ Jihlava
90919200-4 - Úklid kanceláří
90919200-4 - Úklid kanceláří
Jedná se o úklid budovy na OSSZ Jihlava, specifikace a četnost viz příloha č. 1 a 2, prosíme o vyčíslení měsíčních nákladů
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dodávka hygienického materiálu
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Jedná se o průběžnou dodávku hygienického materiálu. Prosíme o vyplnění přílohy č. 3 - cena/m.j.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Jihlava
Brtnická
25
58601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
v elektronické podobě
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
v elektronické podobě
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce

Způsob a doba podání nabídky

04.12.2015 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





druhé kolo


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


27.11.2015 00:00:00
Jihlava
Brtnická
25
58601
Česká republika
Prohlídku na OSSZ Jihlava je nutné domluvit s vedoucí oddělení vnitřní správy Bc. Vladislavou Hudečkovou, tel.: 778 485 343, 567 142 101. V případě nevyhovujícího termínu je možné den prohlídky změnit.
Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ilona Dočekalová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 24.11.2015 13:47:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.11.2015 13:36 Ilona Dočekalová 24.11.2015 13:36 Ilona Dočekalová právě zobrazena

Kontextová navigace