Domů  /  Zadávací řízení  /  Technické poradenství a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Marek Loukotka
: marek.loukotka@fs.mfcr.cz
: 296854903
: referent

Organizační útvar:
Odbor aplikačních systémů
Číslo útvaru: 720030050
E-mail: jiri.fridrich@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Technické poradenství a konzultační služby
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00030990

29.10.2015 15:34:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marek Loukotka
marek.loukotka@fs.mfcr.cz
296854903
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Technické poradenství a konzultační služby
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marek Loukotka
marek.loukotka@fs.mfcr.cz
296854903
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



12
Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je průběžné poskytování technického poradenství a konzultačních služeb zejména v oblastech bezpečnosti, infrastruktury, SW i HW vybavení, autorských práv a ekonomiky IT/ICT. Tyto služby bude zadavatel využívat jak pro již běžící systémy, tak pro poradenství při pořizování nových systémů, aplikací, SW a HW vybavení a služeb souvisejících s IT/ICT. Dodavatel bude zároveň zadavateli nápomocen při akceptaci dodávaných děl v oblasti IT/ICT.

Cílem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy o poskytování služeb na dobu trvání 12 měsíců s jedním dodavatelem, který v souladu s touto Výzvou podá nabídku, prokáže splnění kvalifikace a jeho nabídka bude na základě hodnocení vybrána jako nejvhodnější. Rámcová smlouva skončí uplynutím stanovené doby nebo pokud součet všech jednotlivých dílčích objednávek na technické poradenství a konzultační služby dosáhne výše celkové maximální ceny dle rámcové smlouvy před uplynutím doby, na kterou bude rámcová smlouva uzavřena.
Položky předmětu VZ
Služby soudních znalců
71319000-7 - Služby soudních znalců
71319000-7 - Služby soudních znalců
Povinností dodavatele bude poskytování služeb technického poradenství a konzultačních služeb (dále též „poradenství a konzultační služby“) specifikovaných ve stručném popisu předmětu VZ.

Zadavatel předpokládá poradenství a konzultační služby k předmětu plnění veřejné zakázky v maximálním rozsahu 3.000 člověkohodin.

Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah člověkohodin, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu veřejné zakázky, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. V takovém případě budou zadavateli fakturovány jen skutečně poskytnuté člověkohodiny.

Dodavatel bude v rámci poradenských a konzultačních služeb poskytovat zadavateli následující služby, jejichž výčet nemusí být taxativní, tj. bude se řídit aktuálními potřebami zadavatele na základě dílčích objednávek na:

a. posuzování kvality dodávek z hlediska veškerých požadovaných sledovaných parametrů,
b. odbornou podporu v rámci výběrových řízení v oboru IT/ICT,
c. poradenské a konzultační služby při tvorbě a realizaci zadávacích dokumentací a pokladů k veřejným zakázkám v oblasti IT/ICT,
d. posuzování licenčních aspektů a autorských práv,
e. posuzování ekonomické náročnosti, soulad s účtovanými pracemi,
f. oponenturu technických návrhů řešení dodavatelů,
g. poradenství a podpora při uzavírání smluvních vztahů na dodávku a servisní podporu IT/ICT,
h. konzultace návrhů bezpečnostního a technického řešení,
i. konzultace technické specifikace dodávek, případně návrhů dokumentací,
j. poradenství v oblasti optimalizace procesů IT/ICT,
k. poradentství v oblasti řízení kvality a bezpečnosti IT/ICT,
l. zajištění odborných školení v oblasti IT/ICT,
m. zajištění externího dohledu nad realizací projektů IT/ICT,
n. poskytování odborných konzultací zaměstnancům zadavatele včetně poradenské činnosti.

Poradenské a konzultační služby budou dodavatelem poskytovány na základě pokynů uvedených v dílčích objednávkách od oprávněné osoby zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3 000,00
člověkohodina
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 800 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Lazarská
15
7
117 22
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením nebo Výpisem ze Seznamu
kvalifikovaných dodavatelů vedeného MMR ČR
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Zapsání v seznamu znalců a tlumočníků v souladu se zákonem č. 36/1967 Sb., o znalcích a tlumočnících, ve znění pozdějších předpisů, a to v oboru KYBERNETIKA a v oboru EKONOMIKA, odvětví Ceny a odhady v IT/ICT (HW, SW, služeb i duševního vlastnictví).
čestným prohlášením nebo Výpisem ze Seznamu
kvalifikovaných dodavatelů vedeného MMR ČR
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam referencí minimálně tří významných služeb
Seznam referencí minimálně tří významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních třech letech s uvedením jejich stručného popisu a rozsahu, doby poskytnutí a hodnoty služby (cena bez DPH);
Čestné prohlášení
Osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
29.01.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Rámcová smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

23.11.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

a) krycí list (Příloha č. 1 Výzvy),
b) obsah nabídky,
c) čestná prohlášení k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 3 Výzvy),
d) čestné prohlášení dodavatele, že souhlasí se zveřejněním rámcové smlouvy, všech jejích dodatků, krycího listu a informace o skutečně uhrazené ceně (Příloha č. 4 Výzvy),
e) podepsaný návrh rámcové smlouvy (Příloha č. 2 Výzvy),

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.11.2015 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Marek Loukotka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 09.11.2015 15:50:43

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Jiří Fridrich
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Generální finanční ředitelství
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 09.11.2015 15:43:38
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.10.2015 15:34 Marek Loukotka 06.11.2015 12:24 Marek Loukotka právě zobrazena

Kontextová navigace