Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kovového nábytku  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Hasičský záchranný sbor Pardubického kraje
IČO: 70885869

Sídlo/místo podnikání:
Teplého 1526
530 02  Pardubice

Kontaktní osoba:
: Markéta Boháčová
: marketa.bohacova@pak.izscr.cz
: +420950570449

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kovového nábytku
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00029399
Evidenční číslo: HSPA-374/2015

02.10.2015 13:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Markéta Boháčová
marketa.bohacova@pak.izscr.cz
+420950570449

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kovového nábytku
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Markéta Boháčová
marketa.bohacova@pak.izscr.cz
+420950570449
Evidenční číslo zadavatele
HSPA-374/2015
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
nákup kovového nábytku dle přílohy č.2 Výzvy
Položky předmětu VZ
regál kovový
39151100-6 - Regály
39151100-6 - Regály
regál kovový, 6 polic(900x1800x400) nos.police 350 kg,pozink
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
29,00
Kus
2 100,00
60 900,00
registratura
39132100-7 - Registratury
39132100-7 - Registratury
registratura A5 - 6 zásuvek(530x1320x620),barva RAL 3000
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
Kus
4 500,00
9 000,00
šatní skříň kovová pro hasiče
39143121-0 - Šatní skříně
39143121-0 - Šatní skříně
šatní skříň kovová pro hasiče(1000x2000x600),RAL 3000
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
8,00
Kus
5 600,00
44 800,00
kovová skříň na spisy, 2 dvéř.
39122100-4 - Skříně
39122100-4 - Skříně
kovová skříň na spisy, 2 dvéř.(1180x2050x440), RAL 3000
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
Kus
4 200,00
12 600,00
Nástavec na kovovou skříň na spisy 2 dvéř.
39157000-7 - Části nábytku
39157000-7 - Části nábytku
Nástavec na kovovou skříň na spisy 2 dvéř.(1180x650x440)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
Kus
2 200,00
6 600,00
Pracovní stůl
39151200-7 - Pracovní stoly
39151200-7 - Pracovní stoly
Pracovní stůl se zásuvkami a skříňkou, nastavitelná výška(1200x840x600), deska 40 mm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
Kus
15 300,00
76 500,00
šatní lavice
39113300-0 - Sedací lavice
39113300-0 - Lavicová sedadla
šatní lavice, 1500 mm., bříza sněžná 1715, kostra RAL 3000
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
6,00
Kus
1 400,00
8 400,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
218 800,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Moravská Třebová
Zahradnická
23
57101
Česká republika
Další místa plnění
Přelouč
roh ulic Studentská a Kladenská
novostavba
53501
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - ne starším 3 měsíců
Profesní kvalifikační předpoklady
kopií
kopií
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
16.11.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

14.10.2015 11:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.10.2015 11:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Markéta Boháčová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Hasičský...
Doručeno: 02.10.2015 14:12:18

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Markéta Boháčová
Vydáno pro (O - organizace): Hasičský záchranný sbor Pardubického kraje [IČ 70885869]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 02.10.2015 13:24:46
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.10.2015 13:23 Markéta Boháčová 02.10.2015 13:23 Markéta Boháčová právě zobrazena

Kontextová navigace