Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup čipových karet ISO 30+  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra
IČO: 67779999

Sídlo/místo podnikání:
Přípotoční 300/12
101 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Alena Přibylová
: a.pribylova@zsmv.cz
: +420974844710
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup čipových karet ISO 30+
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00028914
Evidenční číslo: ZSm-58/OVZ-2015

22.09.2015 09:40:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Přibylová
a.pribylova@zsmv.cz
+420974844710
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup čipových karet ISO 30+
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Přibylová
a.pribylova@zsmv.cz
+420974844710
referent
Evidenční číslo zadavatele
ZSm-58/OVZ-2015
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o dodávku 1 000 ks karet ISO 30+ (formát std 26 bitů WIEGAND) pro naprogramování a tisk služebních průkazů pro Policii ČR a zaměstnance MV, nutno dodržet číselnou řadu pro MV a Policii ČR.
Položky předmětu VZ
Nákup čipových karet ISO 30+
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
Jedná se o dodávku 1 000 ks karet ISO 30+ (formát std 26 bitů WIEGAND) pro naprogramování a tisk služebních průkazů pro Policii ČR a zaměstnance MV, nutno dodržet číselnou řadu pro MV a Policii ČR.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Různé
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 7
Nad Štolou
3
170 34
Česká republika
kontaktní osoba paní Novotná, tel. 974 832 072, mobil 605 208 502

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
splatnost faktury je 30 dnů, termín dodání do 1 měsíce od odeslání elektronické objednávky vítězné firmě
splatnost faktury je 30 dnů, termín dodání do 1 měsíce od odeslání elektronické objednávky vítězné firmě

Způsob a doba podání nabídky

02.10.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
02.10.2015 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Alena Přibylová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Zařízení služeb pro...
Doručeno: 22.09.2015 09:42:03

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Alena Přibylová
Vydáno pro (O - organizace): Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra [IČ 67779999]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 22.9.2015 09:40:20
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Alena Přibylová
Vydáno pro (O - organizace): Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra [IČ 67779999]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 22.9.2015 09:41:51
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.09.2015 09:40 Alena Přibylová 22.09.2015 09:40 Alena Přibylová právě zobrazena

Kontextová navigace