Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup univerzálních Full HD…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Libereckého kraje
IČO: 72050501

Sídlo/místo podnikání:
Náměstí Dr. E. Beneše 24
460 32  Liberec

Kontaktní osoba:
: Bc. Ladislav Horáček
: ladislav.horacek@pcr.cz
: +420974461280

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup univerzálních Full HD kamer
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00027570
Evidenční číslo: KRPL-75110/ČJ-2015-1800VZ

20.08.2015 14:14:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Ladislav Horáček
ladislav.horacek@pcr.cz
+420974461280

Ing. Karel Routa
karel.routa@pcr.cz
+420 974 461 273

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup univerzálních Full HD kamer
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Ladislav Horáček
ladislav.horacek@pcr.cz
+420974461280

Ing. Karel Routa
karel.routa@pcr.cz
+420 974 461 273
Evidenční číslo zadavatele
KRPL-75110/ČJ-2015-1800VZ
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup univerzálních Full HD kamer
Položky předmětu VZ
Univerzální Full HD kamera
35125300-2 - Bezpečnostní kamery
35125300-2 - Bezpečnostní kamery
Minimální požadované parametry a vlastnosti:
» zorný úhel kamery: 170°
» rozlišení: 1080p, 960p, 720p/60fps, 720pú30fps, WGA
» chipset: Ambarella A2S70
» formát videa (kontejner): MOV
» video komprese: H.264/MPEG-4 (AVC)
» komprese zvuku: AAC
» rozlišení fotografie: 3M, 5M, 8M
» snímač: CMOS - 5M
» zoom: 3x digitální (pro rozlišení 720p/30fps a nižší)
» nahrávání hlasu: WAV
» ovládání: manuální (dotykové)
» alternativní spuštění kamery: tlačítkem nebo zvukem (60 db)
» dálkový ovladač: ano
» dosah dálkového ovládání: 5m
» paměťové médium: micro SD
» kapacita micro SD karty: max 32 GB
» kapacita baterie: 1400 mAh/ 3,7 V
» průměrná spotřeba: 460 mAh/ 3,7 V
» doba nabíjení: cca. 4h
» doba nahrávání videa: cca 3h
» doba nahrávání hlasu: cca. 5h
» max. délka souboru: 30 min
» provozní teplota: -10-50°
» provozní vlkost: 15-85% RH
» OS: Windows 98SE/2000/Me/Xp/Vista
» rozměry: 85x50x23 mm
» AV výstup: ano, jack
» USB výstup: ano, micro USB 2.0
» HDMI výstup: ano, micro HDMI
» vestavěný 1,5" barevný displej
» smyčka: kontinuální nahrávání přepisováním starých záznamů
» časová známka v obraze
» možnost vypnutí LED signalizující probíhající záznam
» možnost spolehlivého uchycení jak na oděv (klipem), tak ve vozidle (volitelně na sklo nebo palubní desku)
» menu v českém jazyce
» součást dodávky: kamera, dalkový ovladač, klip na dálkový ovladač, klip na kameru, držák na sklo, držák na palubní desku, kabel (USB - micro USB), kabel (jack - cinch), autoadaptér, síťový adaptér, poutko, pouzdro, manuál v českém jazyce, obslužný SW.

Vzorový produkt: CEL-TEC CD50F
Parametry
Název Operátor Hodnota
40,00
Kus
3 967,00
158 680,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
158 678,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Do 15 kalendářních dnů od data uzavření Kupní smlouvy.

Doba a místo plnění

Liberec
Pastýřská
3
460 74
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením či kopií výpisu z obchodního rejstříku či kopií výpisu z živnostenského rejstříku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. , občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

31.08.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek bude hodnotícím kritériem termín doručení nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Uchazeč vloží ke své nabídce produktový list.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.08.2015 09:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
1. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušení zakázky do podpisu Kupní smlouvy bez udání důvodů. 2. Uchazeč vloží ke své nabídce výpis z obchodního rejstříku, případně výpis z živnostenského rejstříku - Prokázání oprávnění k podnikání. 3. Uchazeč vloží ke své nabídce vyplněný a podepsaný návrh Kupní smlouvy jež je součástí zadávací dokumentace. 4. Uchazeč vloží ke své nabídce vyplněnou a podepsanou přílohu č. 1 ke Kupní smlouvě jež je součástí zadávací dokumentace. 5. Uchazeč vloží ke své nabídce produktový list. 6. Uchazeč zaručuje, že všechny dodávané produkty jsou nové, nepoužité, pochází výhradně z autorizovaného prodejního kanálu výrobce, z oficiální distribuce pro ČR.
Bc. Ladislav Horáček v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 20.08.2015 14:27:53

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.08.2015 14:14 Ladislav Horáček 20.08.2015 14:14 Ladislav Horáček právě zobrazena

Kontextová navigace