Domů  /  Zadávací řízení  /  Multifunkční laserová…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká plemenářská inspekce
IČO: 00639613

Sídlo/místo podnikání:
Štěpánská 626/63
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Irena Novotná
: podatelnacpi@cpinsp.cz
: 296326221/105
: 777795077
: IT

Specifikace VZ

Název VZ: Multifunkční laserová tiskárna síťová
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00026619

24.07.2015 14:47:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Multifunkční laserová tiskárna síťová
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks Multifunkční síťové laserové tiskárny
Položky předmětu VZ
Multifunkční tiskárna
06 - Počítače a stroje na zpracování dat a datová média
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
Tiskárna musí splňovat minimální požadavky:
Funkce Barevné skenování
Kopírování
Faxování
Síťové skenování
Tisk - Duplexní (oboustranný) tisk Integrovaná duplexní jednotka
Maximální rozměry (V x D x Š) 470 x 400 x 480 mm

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Kotlářská
53
602 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Požadujeme splnění základních kvalifikačních předpokladů dodavatele dle § 53 ZVZ.
Smluvní podmínky musí být dle českého práva – doložit čestné prohlášení z důvodu možné uplatnění záruky a reklamace.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
objednávka
dle občanského zákoníku

Způsob a doba podání nabídky

04.08.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Nabídková cena bude uvedena v české měně, a to ve formátu cena v Kč bez daně z přidané hodnoty (DPH) a cena v Kč vč. DPH. Pro účely hodnocení bude použita cena vč. DPH – zadavatel není ve vztahu k plnění plátcem DPH.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu VZ. Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V případě uzavření smlouvy na plnění předmětu zadavatel nepřipouští variantní řešení. VZ bude cna stanovena jako nejvýše přípustná.
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky
s těmito dílčími kritérii:
a) Nabídková cena 80 %,
b) Délka záruční doby 20 %
Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena za kompletní realizaci veřejné zakázky v Kč včetně DPH, neboť zadavatel není ve vztahu k projektu plátcem DPH, a to podle následujícího vzorce:





Kritérium číslo 1: Cena celkem vč. DPH:

hodnota nejvýhodnější nabídky
Počet bodů kritéria = ---------------------------------------- * 100
hodnota hodnocené nabídky
Kritérium číslo 2: Záruka

Hodnota hodnocené nabídky (záruka v měsících - nejméně 24)
Počet bodů kritéria = ------------------------------------------------------------ * 100
Hodnota nejvýhodnější nabídky (záruka v měsících)

V rámci tohoto kritéria komise zhodnotí délku trvání záruky v celých měsících od termínu dodávky uvedeného v návrhu kupní smlouvy. Zadavatel požaduje záruku v délce minimálně 24 měsíců. Tento požadavek bude zapracován i do příslušného návrhu smlouvy.
- Podle výše zmíněných vzorců se získá bodové ohodnocení nabídek.
- Součtem jednotlivých bodových ohodnocení, upravených o procentuální váhu kritérií, se získá celkové bodové ohodnocení.


Budou rozhodovat nadstandardní podmínky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Tiskárna musí splňovat minimální požadavky:
Funkce Barevné skenování
Kopírování
Faxování
Síťové skenování
Tisk - Duplexní (oboustranný) tisk Integrovaná duplexní jednotka
Maximální rozměry (V x D x Š) 470 x 400 x 480 mm

Dodat podrobný produktový list

Požadujeme splnění základních kvalifikačních předpokladů dodavatele dle § 53 ZVZ.
Smluvní podmínky musí být dle českého práva – doložit čestné prohlášení z důvodu možné uplatnění záruky a reklamace.

Faktura na adresu Štěpánská 63/626, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČO: 00639613
Místo plnění: Česká plemenářská inspekce Kotlářská 53, 602 00 Brno

Nabídku je dodavatel povinen podat přes el. tržiště na profilu zadavatele nebo v tištěné podobě na adresu Česká plemenářská inspekce, Štěpánská 63, 110 00 Praha 1. Nabídka musí být podána nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek stanovené výše.
Nabídka v tištěné podobě se podává v naprosto uzavřené obálce či obalu zajištěné proti neoprávněnému předčasnému otevření nabídky a neoprávněnému seznámení se s jejím obsahem. Obálku je povinen dodavatel označit „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA“ s uvedením „NÁZVU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY“ a s poznámkou „NEOTEVÍRAT“. Na obálce musí být uvedena adresa dodavatele, na níž je možné odeslat oznámení o případném doručení po uplynutí lhůty pro podání nabídek.


Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ malého rozsahu do podpisu smlouvy.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o předloženém návrhu smlouvy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.08.2015 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Irena Novotná v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká plemenářská inspekce
Doručeno: 24.07.2015 14:54:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.07.2015 14:47 Irena Novotná 24.07.2015 14:47 Irena Novotná právě zobrazena

Kontextová navigace