Domů  /  Zadávací řízení  /  nákup kancelářského nábytku…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Zdenka Kohoutová
: zdenka.kohoutova@cssz.cz
: +420495076280
: +420724189493

Organizační útvar:
Pracoviště ČSSZ Hradec Králové
E-mail: zdenka.kohoutova@cssz.cz
Telefon: +420495076280
Fax: +420495076282
Adresa webu: http://www.cssz.cz/cz/verejne-zakazky
Kontaktní adresa:
Slezská 839
50200 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: nákup kancelářského nábytku pro ČSSZ Hradec Králové
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00026399

20.07.2015 15:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdenka Kohoutová
zdenka.kohoutova@cssz.cz
+420495076280
+420724189493

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
nákup kancelářského nábytku pro ČSSZ Hradec Králové
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdenka Kohoutová
zdenka.kohoutova@cssz.cz
+420495076280
+420724189493
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
nákup kancelářského nábytku pro ČSSZ Hradec Králové dle přiložené specifikace
Položky předmětu VZ
39130000-2
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
specifikace kancelářského nábytku viz. příloha
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 28.07.2015 do 31.08.2015. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Slezská
839
502 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
obchodní rejstřík
živnostenský rejstřík
kopie dokladů
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
jednorázová objednávka
od dodání zboží bude 24 měsíců trvat záruční lhůta

Způsob a doba podání nabídky

30.07.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





e-Aukce


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

hodnocena bude celková cena za celou zakázku včetně nákladů na dopravné (doručit na ČSSZ Hradec Králové) a montáže atd.


doložit produktový list s technickými parametry a vyobrazením nabízeného zboží

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


27.07.2015 09:00:00
Hradec Králové
Slezská
839
502 00
Česká republika
kontaktní osoba Jan Martinec mob: 724 223 763 - jedná se o nástavcové skříňky, které jsou již k dispozici. proto je důležité zachovat barevnou i tvarovou shodu.
Otevírání nabídek
30.07.2015 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Pavlína Menclová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 20.07.2015 15:01:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.07.2015 15:00 Pavlína Menclová 20.07.2015 15:00 Pavlína Menclová právě zobrazena

Kontextová navigace