Domů  /  Zadávací řízení  /  Tvorba webových stránek…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774

Sídlo/místo podnikání:
Husinecká 1024/11a
13000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Nezbedová
: j.nezbedova@spucr.cz

Organizační útvar:
Ústředí SPÚ
Číslo útvaru: 100000
Kontaktní adresa:
Husinecká 1024/11a
130 00 Praha 3
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Tvorba webových stránek Státního pozemkového úřadu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00026077

13.07.2015 11:31:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Nezbedová
j.nezbedova@spucr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Tvorba webových stránek Státního pozemkového úřadu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Nezbedová
j.nezbedova@spucr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření a implementace nových webových stránek Státního pozemkového úřadu na adrese www.spucr.cz s využitím pokročilého CMS včetně analýzy potřeb pro nové webové stránky, grafického návrhu, převodu obsahu stávajících webových stránek, školení uživatelů i správců a technické podpory na 1 rok.
Podrobná specifikace technických parametrů je uvedena v příloze č. 5 – Specifikace technických parametrů této výzvy.
Položky předmětu VZ
Tvorba webových stránek
72413000-8 - Návrh webových (www) stránek
72413000-8 - Návrh webových (www) stránek
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření a implementace nových webových stránek Státního pozemkového úřadu na adrese www.spucr.cz s využitím pokročilého CMS včetně analýzy potřeb pro nové webové stránky, grafického návrhu, převodu obsahu stávajících webových stránek, školení uživatelů i správců a technické podpory na 1 rok.
Podrobná specifikace technických parametrů je uvedena v příloze č. 5 – Specifikace technických parametrů této výzvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
750 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 3
Husinecká
1024
11a
130 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
Prostou kopií dokladu
Prostou kopií dokladu
Prostou kopií
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných služeb
Uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Přílohou seznamu musí být: - osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto služeb nebo smlouva o dílo či jiný doklad o uskutečnění plnění.
čestné prohlášení + kopie osvědčení objednatelů
Splnění tohoto technického kvalifikačního předpokladu uchazeč prokáže předložením kopie požadovaného dokladu. Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytovaných v posledních 3 letech prokáže, že realizoval min. tři (3) realizované zakázky podobného typu, tj. tvorba webových stránek založených na Kentico CMS, v min. hodnotě 150.000,- Kč bez DPH za jednu takovou zakázku.
Seznam členů realizačního týmu
Uchazeč předloží identifikaci členů realizačního týmu na straně uchazeče, kteří se budou podílet na realizaci v dané roli, včetně krátkého profesního životopisu a dosažené způsobilosti členů realizačního týmu.
čestné prohlášení + seznam členů
Zadavatel požaduje, aby se realizační tým sestával ze dvou členů: • 1x manažer zakázky • 1x vývojář
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci
Uchazeč předloží profesní životopisy členů realizačního týmu
Kopie dokladů
Uchazeč předloží životopisy členů realizačního týmu, které budou obsahovat alespoň následující údaje: • jméno a příjmení pracovníka, • pozice pracovníka, • popis funkce pracovníka na plnění veřejné zakázky, • údaj o současném zaměstnavateli (popř. IČO pracovníka), • přehled profesní praxe vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky. - U obou výše uvedených rolí je požadováno: • vysokoškolské vzdělání nebo středoškolské s maturitou a praxí v oboru minimálně 5 let, • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, • alespoň jedna reference z významné služby, jejíž cena převýšila 150.000 Kč bez DPH, kde pracovník plnil roli, pro kterou je jmenován. - U role vývojáře je vyžadován certifikát Kentico Certificed Developer.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Smlouva o dílo uzavřená v souladu s obecně závaznými platnými právními předpisy, zejména dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník
Požadavky a podmínky zadavatele, který je následně ve smlouvě o dílo označen jako objednatel (dále jen „objednatel“), jsou závazné a budou zapracovány do návrhu smlouvy v nabídce uchazeče.
1. Zadavatel nebude poskytovat dodavateli jakékoliv zálohy na úhradu celkové ceny díla nebo jeho části.
2. Cena každé jednotlivé části díla zahrnuje veškeré výlohy, výdaje a náklady potřebné pro řádné splnění předmětné části díla. Ve vztahu k dané části díla je cenou konečnou a nepřekročitelnou.
3. Platby za jednotlivé části díla budou realizovány bezhotovostním převodem na základě faktur vystavených dodavatelem po řádném provedení jednotlivých částí díla a převzetí výstupů zadavatelem
4. Faktura (daňový doklad) vystavená dodavatelem na úhradu ceny části díla musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového a účetního dokladu dle příslušných právních předpisů, zejména, nikoliv však jen výlučně, dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Pokud faktura neobsahuje všechny náležitosti stanovené příslušnými právními předpisy a uzavřenou smlouvou, je oprávněn ji vrátit dodavateli. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s nově stanovenou lhůtou splatnosti. Splatnost faktury bude 30 dnů ode dne jejího doručení zadavateli. Fakturovaná částka je uhrazena odepsáním z účtu zadavatele.
5. Přílohou faktury musí být pracovní výkaz a odsouhlasení výstupů zadavatelem dle této smlouvy.
6. Ukončení smlouvy je možné pouze na základě těchto důvodů:
a) Dohoda smluvních stran
b) Odstoupení od smlouvy

7. Zadavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení smluvní nebo zákonné povinnosti dodavatelem. Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti doručením písemného oznámení o odstoupení dodavateli.
• Za podstatné porušení povinnosti se považuje zejména prodlení dodavatele s provedením každé jednotlivé části díla po dobu delší než 30 pracovních dní
8. Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že zadavatel bude v prodlení s úhradou svých splatných peněžitých závazků vyplývajících ze smlouvy po dobu delší než 60 dnů.
9. Účinky každého odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle odstoupit od smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy ani oprávněný nárok na zaplacení smluvních pokut.
10. . Jakékoliv vzdání se práva, prominutí dluhu nebo uznání závazku je platné pouze za předpokladu, že bude učiněno dohodou smluvních stran uzavřenou v listinné podobě a podepsanou oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
11. Smluvní pokuty a úrok z prodlení:
• V případě prodlení dodavatele se zahájením/předáním díla dle smlouvy je zadavatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení.
• V případě prodlení zadavatele s úhradou ceny díla je dodavatel oprávněn požadovat po zadavateli zaplacení úroku z prodlení ve výši 0,05% z neuhrazené částky za každý i jen započatý den
12. Změny a doplňky smlouvy mohou být učiněny pouze po dohodě smluvních stran, formou číslovaného dodatku ke smlouvě, podepsané oběma smluvními stranami.
13. Smluvní strany prohlašují, že souhlasí (v souladu se zněním zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů) s možným zpřístupněním, či zveřejněním celé této smlouvy v jejím plném znění, jakož i všech úkonů a okolností s touto smlouvou souvisejících, ke kterým může kdykoliv v budoucnu dojít.

Způsob a doba podání nabídky

28.07.2015 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

750 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
28.07.2015 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Nezbedová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní pozemkový úřad
Doručeno: 13.07.2015 11:42:14

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 13.07.2015 11:31 Katarína Víšková 13.07.2015 11:31 Katarína Víšková právě zobrazena

Kontextová navigace