Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup multifunkčních zařízení…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup multifunkčních zařízení pro AO
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/12/V00003313
Evidenční číslo: MF-116106/2012/33

30.11.2012 16:37:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup multifunkčních zařízení pro AO
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
MF-116106/2012/33
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této VZMR je nákup minimálně 15 multifunkčních zařízení v návaznosti na centralizaci auditních orgánů na Ministerstvu financí.

Položky předmětu VZ
multifunkční zařízení
Fotokopírovací stroje
Fotokopírovací stroje
Podrobná technická specifikace je uvedena v Příloze č. 2
Přílohy
viz příloha č.2
Parametry
Název Operátor Hodnota
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
990000.00000000
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od podpisu smlouvy do 15 dní pro vlastní dodání 36 měsíců od podpisu předávacího protokolu pro záruku

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
skenem Výpisu z OR
skenem Výpisu z ŽR
skenem Výpisů z OR a ŽR
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2013

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Kupní smlouva. Uchazeč do návrhu Kupní smlouvy zapracuje platební a obchodní podmínky Zadavatele uvedené v příloze č.1

Způsob a doba podání nabídky

11.12.2012 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



požaduje se co nejvíce tiskáren za předpokládanou cenu VZ 990 000 Kč
Ekonomická výhodnost nabídky
Dílčími hodnotícími kritérii jsou:
A. Počet dodaných kusů multifunkčních zařízení (splňujících technickou specifikaci dle Přílohy č. 2) do celkové ceny 990 000,- Kč bez DPH s vahou 80%
B. Předpokládaná cena v Kč bez DPH na černobílý výtisk jedné strany A4 za použití toneru standardní velikosti při 5 % pokrytí strany s váhou 20 %


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Předpokládaná cena v Kč bez DPH na černobílý výtisk jedné strany A4 za použití toneru standardní velikosti při 5 % pokrytí strany
Předpokládaná cena v Kč bez DPH na černobílý výtisk jedné strany A4 za použití toneru standardní velikosti při 5 % pokrytí strany






20.00000000

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium A. Počet dodaných kusů multifunkčních zařízení (splňujících technickou specifikaci dle Přílohy č. 2) do celkové ceny 990 000,- Kč bez DPH
A. Počet dodaných kusů multifunkčních zařízení (splňujících technickou specifikaci dle Přílohy č. 2) do celkové ceny 990 000,- Kč bez DPH


ks




80.00000000

Absolutní omezení hodnot

15.00000000
29.00000000

Omezení hodnot pro účely hodnocení



A. Počet dodaných kusů multifunkčních zařízení (splňujících technickou specifikaci dle Přílohy č. 2) do celkové ceny 990 000,- Kč bez DPH s vahou 80%


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.12.2012 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Případné dotazy zodpoví za Zadavatele pan Petr Novák -email: petr.novak@mfcr.cz. Odpovědi budou zveřejněny formou Dodatečné informace
Další specifikace
viz Přílohu č. 2 část II. Požadavky na zpracování nabídky
Vít Tůma v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 30.11.2012 16:42:21

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.11.2012 16:37 Vít Tůma 30.11.2012 16:37 Vít Tůma právě zobrazena

Kontextová navigace