Domů  /  Zadávací řízení  /  Projekt LIFE+ "Stepi…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Vladislav Kopecký
: vladislav.kopecky@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Projekt LIFE+ "Stepi Lounského středohoří" - pastva na lokalitě Dlouhá hora
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00024150

26.05.2015 07:25:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vladislav Kopecký
vladislav.kopecky@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Projekt LIFE+ "Stepi Lounského středohoří" - pastva na lokalitě Dlouhá hora
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vladislav Kopecký
vladislav.kopecky@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o extenzivní pastvu smíšeným stádem ovcí a koz po dobu 30 dní na lokalitě Dlouhá hora za účelem podpory populací stepních druhů rostlin. Opatření bude provedeno na výměře 5,9776 ha v k. ú. Sinutec, na p. p. č. 60/1 dle zákresu nad ortofotomapou, která je v příloze. Smíšené stádo bude mít min. 80 ks ovcí a min. 20 ks koz. Pastva smíšeným stádem bude probíhat v období od zač. června do konce července.
Je možné realizovat zakázku dvěma způsoby:
A. Pastva smíšeným stádem za pomoci ovčáckých psů zpravidla od svítání do soumraku. V horkých dnech (pokud lze předpokládat výrazný pokles aktivity zvířat v poledních a odpoledních hodinách), bude pastva probíhat zejména od brzkých ranních hodin do dopoledne a od pozdního odpoledne do noci s delší pauzou v nejteplejší části dne, vždy však po dobu průměrně 10 hod. denně. Při plnění zakázky musí zhotovitel respektovat aktuální stav vegetace na lokalitě a zásady ochrany zvláště chráněných a ohrožených druhů organismů. Zhotovitel se bude řídit pokyny pracovníků Správy CHKO České středohoří ve věcech týkajících se termínů výpasů jednotlivých ploch a umístění nocoviště pro zvířata (košáru).

B. Pastva pomocí oplůtků o výměře mimimálně 0,50 ha, tj. po dobu pastvy bude oplůtek vystavěn cca 12x. Oplůtek se bude každé cca 3 dny přesouvat dle aktuálního stavu vegetace a pokynů pracovníků Správy CHKO České středohoří. Při plnění zakázky musí zhotovitel respektovat zásady ochrany zvláště chráněných a ohrožených druhů organismů.

Součástí zakázky je i doprava zvířat na lokalitu a zajištění nezbytné péče o stádo po dobu pastvy. Součástí zakázky není kosení nedopasků.
Položky předmětu VZ
Pastva smíšeným stádem
77100000-1 - Zemědělské služby
77100000-1 - Zemědělské služby
Jedná se o extenzivní pastvu smíšeným stádem ovcí a koz po dobu 30 dní na lokalitě Dlouhá hora za účelem podpory populací stepních druhů rostlin. Opatření bude provedeno na výměře 5,9776 ha v k. ú. Sinutec, na p. p. č. 60/1 dle zákresu nad ortofotomapou, která je v příloze. Smíšené stádo bude mít min. 80 ks ovcí a min. 20 ks koz.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
116 500,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
116 500,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Litoměřice
Michalská
260
14
41201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
20.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

04.06.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč musí přiložit podepsanou smlouvu – scan, nebo podepsanou elektronickým podpisem. V případě elektronického podpisu musí být podpis přímo na smlouvě, nestačí podpis celé nabídky. Součástí nabídky MUSÍ být i rozpočet a čestné
prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle zadaných požadavků.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.06.2015 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vladislav Kopecký v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 26.05.2015 07:35:33

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.05.2015 07:25 Vladislav Kopecký 26.05.2015 07:25 Vladislav Kopecký právě zobrazena

Kontextová navigace