Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro Olomoucký…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Pavel Prudký
: pavel.prudky@fs.mfcr.cz
: ředitel FÚ pro Olomoucký kraj

Kontaktní osoba:
: Ing. Rostislav Šimon
: rostislav.simon@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 416
: Referent OHS

Organizační útvar:
OHS v Ostravě
Číslo útvaru: 733200280
E-mail: Svatopluk.Gola@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Finanční úřad pro Olomoucký kraj - dodávka hygienických potřeb_2_2015
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00023651

14.05.2015 11:13:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Pavel Prudký
pavel.prudky@fs.mfcr.cz
ředitel FÚ pro Olomoucký kraj
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Finanční úřad pro Olomoucký kraj - dodávka hygienických potřeb_2_2015
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Pavel Prudký
pavel.prudky@fs.mfcr.cz
ředitel FÚ pro Olomoucký kraj
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Finanční úřad pro Olomoucký kraj - dodávka hygienických potřeb, čistících prostředků a dalšího zboží s dovozem do místa plnění.
Položky předmětu VZ
FÚ OLK_soubor zboží_2_2015
14 - Čistící prostředky a jiné drogistické zboží
33700000-7 - Prostředky pro osobní péči
Soubor požadovaného zboží dle přílohy této výzvy- FÚ OLK_2_2015_krycí list.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

splnění této zakázky do 5 dnů od převzetí objednávky, případně dle dohody se zadavatelem

Doba a místo plnění

Olomouc
Lazecká
546
22A
70900
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatelem bude vystavena objednávka, objednávka není součastí zadávacích podmínek. V objednávce bude uvedena splatnost faktury 21 dnů. Uchazeč nepřekládá ve své nabídce návrh smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

25.05.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





rozhoduje čas podání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč povinně předloží jako součást své nabídky vyplněnou přílohu této výzvy: FÚ OLK_2_2015_krycí list. Z této přílohy musí být jasná kalkulace celkové nabídkové ceny za nabízený soubor zboží a současně další požadované údaje o zboží. Do nabídkové ceny musí uchazeč promítnout všechny své náklady spojené s dodáním zboží do místa plnění.
Není-li uchazeč plátcem DPH, do nabídkového formuláře uvede cenu bez DPH a s DPH s tím, že DPH se uvádí nulové.
Zadavatel si vyhrazuje právo při převzetí dodávky na náhodně vybraném vzorku zkontrolovat požadované vlastnosti výrobků. V případě, že dodávka nebude splňovat požadované vlastnosti, zadavatel odmítne dodávku převzít a k plnění bude vyzván uchazeč, který se umístil na 2. místě resp. bude zakázka zrušena.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rostislav Šimon v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
FÚ OLK_2_2015_krycí list
FÚ OLK_2_2015_kryci_list.xls 49,50 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 14.05.2015 13:44:10

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.05.2015 11:13 Rostislav Šimon 14.05.2015 11:13 Rostislav Šimon právě zobrazena

Kontextová navigace