Domů  /  Zadávací řízení  /  Budějovice-kancelářské židle  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Kontaktní osoba:
: Milan Máca
: MMaca@vez.cbu.justice.cz
: 386706315
: +420602161884

Organizační útvar:
Vazební věznice České Budějovice
Číslo útvaru: Budějovice
E-mail: LSchmidtmayer@vez.cbu.justice.cz
Telefon: 386 706 320
Kontaktní adresa:
Goethova 1
37156 České Budějovice
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Budějovice-kancelářské židle
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00023065

28.04.2015 06:49:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Milan Máca
MMaca@vez.cbu.justice.cz
386706315
+420602161884

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Budějovice-kancelářské židle
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Milan Máca
MMaca@vez.cbu.justice.cz
386706315
+420602161884
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Budějovice - kancelářské židle dle příslušného požadavku
Položky předmětu VZ
Budějovice - kancelářské židle
39112000-0 - Židle
39112000-0 - Židle
10 ks Kancelářská židle: základní plastová kolečka 50 mm, nylonový kříž, synchronní mechanika s aretací, čalouněný sedák a opěrák v kombinacích barev, odklopitelné područky.
Popis produktu: Kolečka: Křeslo osazeno základními kolečky o velikosti 50 mm, která jsou vhodná pro kobercové podlahy. Kříž: Pětiramenný nylonový kříž v provedení RALL 9006 (hliník). Pístnice: Standardní píst pro kříže pyramidového typu s konusem. Barva černá. Zdvih 10 cm. Čalounění: Kancelářská židle čalouněná do odolné látky v efektní barevné kombinaci. Mechanika: Křeslo osazeno mechanikou s polohami aretace. Pákou umístěnou na pravé straně židle se ovládá horizontální nastavení výšky sedu (nahoru a dolů). V případě nastavení páky do spodní polohy dojde k uvolnění aretačního mechanismu a je možné se na židli houpat. Odpor houpacího mechanismu se nastavuje centrálním šroubem. Područky: Odklopitelné do zadní strany křesla. Hlavová opěrka: Vysoká zádová opěrka imitující nutnost osazení křesla hlavovou opěrkou. Kancelářské křeslo vhodné pro uživatele s výškou 130 - 190 cm a hmotností uživatele do 120 Kg. Vhodné také jako manažerské křeslo. Možnost využití k celodennímu sezení. Možnost využití jak na krátkodobé, tak i dlouhodobé sezení u počítače, či jiným pracovním účelům. Síťovaný opěrák a vzdušné provedení sedáku.
Například jako kancelářská židle KA-E240. Barva potahu : červeno černá

Uvedené ceny budou konečné včetně recyklačních a jiných poplatků. Cena dopravy bude zahrnuta v ceně.
Na veškeré výrobky zajistí dodávající firma záruční servis. V případě, že bude nucen výrobek zaslat prodejci, hradí dopravné prodejce.
Záruka na uvedené výrobky bude min. 24 měsíců.
Faktura bude vystavena na objednavatele a splatná do 21 dnů po dodávce zboží.


2 ks Zátěžová židle na 24 hod sedění - Křeslo pro intenzivní používání na 24 hodin.
mechanismus - multiblok s předsunutou osou houpání o 16 cm pro vyšší komfort, pětinásobná aretace a nastavení síly protiváhy v rozpětí hmotnosti uživatele 60-130 kg
opěrák - vysoký s pohyblivou opěrkou hlavy
sedák - výškově stavitelný plynovým pístem
područky - čalouněné s funkcí odklápění do svislé polohy – určeno zvláště pro ozbrojené složky
kříž - kovový aluminiový opatřený kolečky s gumovou obručí vhodnými na všechny typy podlah
potah - s vysokou odolností, otěruvzdornost 100.000 cyklů X-treme, snadné čištění šamponováním –BN3 modrá nebo tepováním. Materiál potahu Bondai 100%, barva BN3 modrá
Například jako zátěžová židle MARKUS NA 24 HOD
Uvedené ceny budou konečné včetně recyklačních a jiných poplatků. Cena dopravy bude zahrnuta v ceně.
Na veškeré výrobky zajistí dodávající firma záruční servis. V případě, že bude nucen výrobek zaslat prodejci, hradí dopravné prodejce.
Záruka na uvedené výrobky bude min. 24 měsíců.
Faktura bude vystavena na objednavatele a splatná do 21 dnů po dodávce zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
12,00
ks
38 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
38 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

České Budějovice
Goethova
1
37001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Po vyhodnocení zakázky bude s vybraným uchazečem uzavřena jednorázová objednávka

Způsob a doba podání nabídky

18.05.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
18.05.2015 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Milan Máca v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Kancelářské židle-popis
Kancelářská židle.docx 16,42 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 28.04.2015 09:09:40

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Milan Máca
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika, Vězeňská služba ČR [IČ 00212423]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 28.4.2015 09:01:50
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Milan Máca
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika, Vězeňská služba ČR [IČ 00212423]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 28.4.2015 09:09:28
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.04.2015 06:49 Milan Máca 28.04.2015 06:49 Milan Máca právě zobrazena

Kontextová navigace