Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup aktovek a kufrů  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Královéhradeckého kraje
IČO: 75151545

Sídlo/místo podnikání:
Ulrichovo náměstí 810/4
501 01  Hradec Králové

Kontaktní osoba:
: Eva Švehlová
: evca0909@seznam.cz
: +420974522558
: +420604318497
: referent majetkové správy

Organizační útvar:
OMTZ
E-mail: omtz.krpkhk@mvcr.cz
Telefon: +420974521243
Kontaktní adresa:
Ulrichovo nám. 810
50101 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup aktovek a kufrů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00022631

15.04.2015 14:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Eva Švehlová
evca0909@seznam.cz
+420974522558
+420604318497
referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup aktovek a kufrů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Eva Švehlová
evca0909@seznam.cz
+420974522558
+420604318497
referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Aktovky a kufry
Položky předmětu VZ
Aktovka na spisy
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
Aktovka na spisy A4, uvnitř minimálně 3 kapsy, odnímatelný popruh přes rameno, uzavíratelná na přezku se zámkem. Rozměr min. 40x33x12 cm. Materiál umělá kůže, barva černá. Nabídku podat vč. dopravného. K nabídce přidat produktový list s vyobrazením nabízeného zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40,00
ks
600,00
Kufřík diplomatický
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
Kufřík attache na uložení dokumentů velikosti A4, uzavírání na dva číselné zámky, materiál eko kůže, uvnitř poutka na psací potřeby, dvě kapsičky a velká kapsa např. na blok. Rozměry cca 44,5x32x10,5 cm. Barva černá. Nabídku podat vč. dopravného. K nabídce přidat produktový list s vyobrazením nabízeného zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
600,00
Kufr obchodní
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
Obchodní kufr z umělé kůže s boční kapsou, velký úložný prostor (až tři šanony A4). Rozměr cca 45,5x34x20 cm. Barva černá. Nabídku podat vč. dopravného. K nabídce přidat produktový list s vyobrazením nabízeného zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
7,00
ks
1 100,00
Kufr obchodní
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
Obchodní kufr z umělé kůže s boční kapsou, velký úložný prostor (až tři šanony A4). Rozměr cca 45,5x34x20 cm. Barva černá. Odnímatelný popruh přes rameno. Nabídku podat vč. dopravného. K nabídce přidat produktový list s vyobrazením nabízeného zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
1 100,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
44 800,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Ulrichovo náměstí
810
50101
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Jednorázová objednávka
Objednávka

Způsob a doba podání nabídky

24.04.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.04.2015 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Eva Švehlová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 15.04.2015 14:45:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 15.04.2015 14:36 Eva Švehlová 15.04.2015 14:36 Eva Švehlová právě zobrazena

Kontextová navigace