Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č.16 Nákup…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Karel Valica
: karel.valica@suip.cz
: +420950179125

Specifikace VZ

Název VZ: VZMR č.16 Nákup kancelářských potřeb pro roky 2015 a 2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00022529

13.04.2015 16:17:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Karel Valica
karel.valica@suip.cz
+420950179125

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
VZMR č.16 Nákup kancelářských potřeb pro roky 2015 a 2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Karel Valica
karel.valica@suip.cz
+420950179125
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



20
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro Státní úřad inspekce práce (dále také „SÚIP“) a projekt „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“, reg. č. CZ.1.04/2.2.00/11.00013 spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky (dále také „projekt“).Předmětem dodávek budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení činnosti SÚIP a realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.).
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
V základním kódu NIPEZ jsou obsaženy všechny požadované položky zakázky.
Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná nabídková cena celkem bez DPH - tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu (příloha č. 7 ZD) , do přílohy č. 1 - Kalkulace nabídkové ceny zboží a v systému GEMIN.
Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v systému GEMIN. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo systému GEMIN lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč ze zadávacího řízení vyloučen.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 988 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Opava
Kolářská
451
13
746 01
Česká republika
Zadavatel požaduje, aby místem plnění, resp. předání zboží bylo sídlo zadavatele a 30 dalších pracovišť zadavatele a partnera projektu ÚP ČR – viz příloha č. 2 této ZD - Seznam míst plnění zakázky. Zadavatel specifikuje v každé objednávce místo doručení.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, uchazeč vyplní přílohu č. 4 ZD" Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů". Tato příloha musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, uchazeč vyplní přílohu č. 4 ZD" Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů". Tato příloha musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Technické kvalifikační předpoklady
Technické kvalifikační předpoklady.
Ke splnění technických kvalifikačních předpokladů musí uchazeč doložit, že v období od 1. 3. 2012 – 31. 3. 2015 úspěšně realizoval alespoň 3 významné dodávky obdobného charakteru. Dodávkou obdobného charakteru se rozumí dodávka kancelářských potřeb pro jednoho objednatele v minimálním finančním objemu 300 000 Kč vč. DPH (v období 12-ti po sobě jdoucích měsíců).
Požadovaný údaj o splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatel prokáže uvedením seznamu dodávek ve formuláři (formulář pro uvedení referenčních dodávek je v příloze č. 6 této zadávací dokumentace).
Čestným prohlášením, viz příloha č. 6 ZD, podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
RÁMCOVÁ SMLOUVA uzavřená dle § 1746 odst. 2 a § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

22.04.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě stejného pořadí nabídek je pro výběr nejvhodnější nabídky rozhodující datu a čas podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.04.2015 09:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Melanie Newrzellová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 13.04.2015 16:51:46

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 13.04.2015 16:43 Melanie Newrzellová 13.04.2015 16:43 Melanie Newrzellová právě zobrazena
2 13.04.2015 16:37 Melanie Newrzellová 13.04.2015 16:43 Melanie Newrzellová
1 13.04.2015 16:17 Melanie Newrzellová 13.04.2015 16:37 Melanie Newrzellová

Kontextová navigace