Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje
IČO: 72051795

Sídlo/místo podnikání:
Kosmonautů 189/10
779 00  Olomouc

Kontaktní osoba:
: Ing. Petr Hanák
: petr.hanak@pcr.cz
: +420974761670
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup hygienických potřeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00022132
Evidenční číslo: KRPM-40465/ČJ-2015-1400VZ

08.04.2015 08:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Hanák
petr.hanak@pcr.cz
+420974761670
referent majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup hygienických potřeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Hanák
petr.hanak@pcr.cz
+420974761670
referent majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
KRPM-40465/ČJ-2015-1400VZ
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup hygienických potřeb - rámcová smlouva
Položky předmětu VZ
Nákup hygienických potřeb
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Hygienické potřeby - viz. specifikace předmětu plnění.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Různé
1 600 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 600 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Dle dílčích objednávek do 31.12.2017.

Doba a místo plnění

Olomouc
Tř. Kosmonautů
189
10
77900
Česká republika
Další místa plnění
Olomouc
Žižkovo náměstí
4
779 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
česstným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
prostá kopie
prostá kopie
prostá kopie
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.05.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh smlouvy. Uchazeč vyplní chybějící identifikační a ostatní údaje. Smlouva bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nepodepsaný návrh smlouvy je důvodem pro vyloučení uchazeče z výběrového řízení. Uchazeč dále povinně vyplní přílohu č. 1 Smlouvy - Specifikace předmětu plnění, kde vyplní chybějící údaje včetně položkových cen a to za měrnou jednotku. Nabídková cena bude výsledkem součtu jednotlivých položek za měrnou jednotku.

Způsob a doba podání nabídky

20.04.2015 08:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.04.2015 08:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Hanák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 08.04.2015 08:30:08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 08.04.2015 08:28 Petr Hanák 08.04.2015 08:28 Petr Hanák právě zobrazena
1 08.04.2015 08:00 Petr Hanák 08.04.2015 08:28 Petr Hanák

Kontextová navigace