Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup detekční techniky  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
IČO: 00551023

Sídlo/místo podnikání:
Na Poříčním právu 376/1
12801  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Bc. Jan Beránek
: jan.beranek@mpsv.cz
: +420221924085

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup detekční techniky
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00021729

23.03.2015 16:37:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Jan Beránek
jan.beranek@mpsv.cz
+420221924085

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup detekční techniky
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Jan Beránek
jan.beranek@mpsv.cz
+420221924085
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup a instalace rentgenového systému pro kontrolu zavazadel a poštovních balíků a rámového detektoru kovů do objektu MPSV.
Položky předmětu VZ
Nákup a instalace rentgenového systému pro kontrolu zavazadel a poštovních balíků a rámového detektoru kovů do objektu MPSV.
35113300-2 - Bezpečnostní zařízení
35113300-2 - Bezpečnostní zařízení
Nákup a instalace rentgenového systému pro kontrolu zavazadel a poštovních balíků a rámového detektoru kovů do objektu MPSV. Součástí předmětu plnění je rovněž:
- dodání předmětu zakázky do místa plnění,
- zajištění bezplatné záruční a servisní činnosti po dobu trvání dvouleté zákonné lhůty,
- montáž, instalace a uvedení do provozu předmětu plnění,
- předání všech potřebných dokladů a listin souvisejících s dodáním předmětu plnění (návody k použití v českém jazyce, atesty, záruční listy, certifikát nebo prohlášení o shodě apod.),
- zajištění základního proškolení obsluhy.
Předmět plnění je blíže specifikován v Příloze č. 5 zadávací dokumentace - Technická specifikace zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
1 000 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Na Poříčním právu
376
1
12801
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky
kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných dodávek
Doložení seznamu alespoň 2 významných dodávek obdobného charakteru a rozsahu poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, viz Výzva k podání nabídky.
Seznam dodávek obdobného charakteru a rozsahu musí mít formu čestného prohlášení uchazeče. Zadavatel požaduje doložení seznamu alespoň 2 obdobných významných dodávek poskytnutých, tj. dodaných uchazečem v posledních 3 letech Čestné prohlášení bude předloženo v následující struktuře: - název, IČ a sídlo objednatele dodávky a označení, zda se jedná o veřejného nebo soukromého objednatele, - kontaktní osoba objednatele s uvedením telefonu nebo e-mailu, - název a popis významné dodávky, - celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH), - doba a místo realizace dodávky.
Dodavatel splňuje tento předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 dodávky obdobného charakteru a rozsahu. Dodávkou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí dodávka rentgenového systému pro kontrolu zavazadel a poštovních balíků a rámového detektoru kovu o minimálním finančním rozsahu 500 000,- Kč bez DPH v součtu za každou takovou dodávku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Jednorázová kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

03.04.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek bude jako vítězná brána ta nabídka, která byla podána dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.04.2015 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Koubová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo práce a...
Doručeno: 23.03.2015 16:58:35

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Jana Koubová
Vydáno pro (O - organizace): MPSV
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko zprávy

Čas: 23.3.2015 16:58:35
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 25.03.2015 17:17 Jan Beránek 25.03.2015 17:17 Jan Beránek právě zobrazena
3 24.03.2015 14:15 Jan Beránek 25.03.2015 17:17 Jan Beránek zobrazit
2 23.03.2015 20:25 Jan Beránek 24.03.2015 14:15 Jan Beránek zobrazit
1 23.03.2015 16:37 Jana Koubová 23.03.2015 20:25 Jan Beránek zobrazit

Kontextová navigace