Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa systému Lotus…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: JUDr. Světlana Šmídová
: svetlana.smidova@nature.cz
: 0420 283069187
: +420 724331664
: právník

Specifikace VZ

Název VZ: Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00021166

06.03.2015 09:44:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Martin Šulc
martin.sulc@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Martin Šulc
martin.sulc@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Požadujeme správu serverů a dohled v místě zadavatele v rozsahu 5 x 8 hodin týdně po dobu 12 měsíců, v následujícím rozsahu:

dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5,
správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech),
podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
správa číselníků v prostředí Lotus Notes / Domino,
správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes / Domino,
importy a Exporty dat a jejich správa,
školení uživatelů,
podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.
odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní
odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní
Položky předmětu VZ
dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler
72253200-5 - Systémová podpora
72253200-5 - Systémová podpora
Požadujeme správu serverů a dohled v místě zadavatele v rozsahu 5 x 8 hodin týdně po dobu 12 měsíců, v následujícím rozsahu:

dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5,
správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech),
podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
správa číselníků v prostředí Lotus Notes / Domino,
správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes / Domino,
importy a Exporty dat a jejich správa,
školení uživatelů,
podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.
odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní
odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
578 512,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
578 512,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od uzavření smlouvy do 28.3.2016.

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
1 reference
Zakázka, jejíž náplní byla správa všech aplikací uvedených v předmětu zakázky
čestné prohlášení s uvedením odběratele, roku plnění, obsahu plnění a ceny
700000,- Kč vč. DPH
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO
UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU

Způsob a doba podání nabídky

23.03.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Připojení certifikátu veřejného klíče


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Uchazeč je povinen předložit podepsanou smlouvu buď ve formě scanu a nebo podepsanou elektronickým podpisem. V případě elektronického podpisu musí být zvlášť podepsána smlouva, nestačí podpis celé nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.03.2015 11:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, e mailové a listinné dotazy nebude brán zřetel
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 06.03.2015 09:50:49

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): JUDr. Světlana Šmídová
Vydáno pro (O - organizace): Agentura ochrany přírody a krajiny ČR [IČ 62933591]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 06.3.2015 09:50:49
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): JUDr. Světlana Šmídová
Vydáno pro (O - organizace): Agentura ochrany přírody a krajiny ČR [IČ 62933591]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 06.3.2015 09:45:10
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 2

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): JUDr. Světlana Šmídová
Vydáno pro (O - organizace): Agentura ochrany přírody a krajiny ČR [IČ 62933591]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 06.3.2015 09:50:35
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 2

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.03.2015 09:44 Světlana Šmídová 06.03.2015 09:44 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace