Domů  /  Zadávací řízení  /  Pozáruční servis výpočetní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ REPUBLIKA - GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL
IČO: 71214011

Sídlo/místo podnikání:
Budějovická 1387/7
14000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Václav Dula
: v.dula@cs.mfcr.cz
: 261 334 141
: vedoucí odd. 128.7

Organizační útvar:
Informatika
Číslo útvaru: odbor 12
Kontaktní adresa:
Budějovická 1387/7
140 96 Praha 4 - Michle
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pozáruční servis výpočetní techniky v působnosti Detašovaného oddělení 128.6 – informatika Plzeň
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00020685

19.02.2015 11:24:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Dula
v.dula@cs.mfcr.cz
261 334 141
vedoucí odd. 128.7

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pozáruční servis výpočetní techniky v působnosti Detašovaného oddělení 128.6 – informatika Plzeň
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Dula
v.dula@cs.mfcr.cz
261 334 141
vedoucí odd. 128.7
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Pozáruční servis výpočetní techniky v rámci Karlovarského kraje a Plzeňského kraje.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba osobních počítačů
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
Příloha č. 1 ke smlouvě - Seznam výpočetní techniky, členěný na název VT a výrobce
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba kancelářských strojů
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů
Příloha č. 1 ke smlouvě - Seznam výpočetní techniky, členěný na název VT a výrobce
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Údržba telekomunikačních zařízení
50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
Příloha č. 1 ke smlouvě - Seznam výpočetní techniky, členěný na název VT a výrobce
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
800 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba plnění do vyčerpání částky, maximálně však na 4 roky.

Doba a místo plnění

Plzeň
Antonína Uxy
11
303 88
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
Čestným prohlášením, podepsaným statutárním zástupcem
Profesní kvalifikační předpoklady
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, nebo výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
Doklady o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající předmět zakázky
Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných dodávek
1. Osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byly dodávky poskytnuty veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly dodávky poskytnuty jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3.smlouvou s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
viz výše
Seznam minimálně 3 významných dodávek v oblasti ICT realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech. Významnou dodávkou v oblasti ICT se rozumí poskytnutí služby, týkající se předmětu plnění tohoto zadávacího řízení nebo s ním související, jejíž hodnota činí alespoň 1 mil. Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění pozáručního servisu výpočetní techniky; uzavřená podle § 1724 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Způsob a doba podání nabídky

09.03.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Vnitřní předpisy - Rozkaz 65/2013 - "Odběr náhradního plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti"
Nejnižší nabídková cena na základě přílohy č. 3 - Krycí list nabídky s ohledem na celkový finanční dopad do rozpočtu CS při započtení náhradního plnění.

1. Nabídková cena – hodina práce technika - 55%
2. Nabídková cena – příklady nejčastějších závad 45%


Na základě zkušeností a referencí na dodavatele.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
09.03.2015 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Zadavatel v případě uplatnění náhradního plnění požaduje předložit: 1. Čestné prohlášení nebo potvrzení příslušného Úřadu práce o splnění zákonných podmínek pro poskytnutí náhradního plnění. 2. Údaj o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců se ZPS za poslední čtvrtletí a objem volné kapacity pro náhradní plnění. 3. Potvrzení o rezervaci požadovaného plnění.
Václav Dula v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální ředitelství cel
Doručeno: 19.02.2015 13:22:36

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 02.03.2015 16:42 Václav Dula 02.03.2015 16:42 Václav Dula právě zobrazena
2 02.03.2015 16:41 Václav Dula 02.03.2015 16:42 Václav Dula zobrazit
1 19.02.2015 11:24 Václav Dula 02.03.2015 16:41 Václav Dula zobrazit

Kontextová navigace