Domů  /  Zadávací řízení  /  Uzavření rámcové smlouvy na…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Lucie Gnojková
: lucie.gnojkova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor komunikace
Číslo útvaru: 11110
Kontaktní adresa:
Těšnov 65
11705 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Uzavření rámcové smlouvy na zajištění správy obsahu portálu eAGRI v roce 2015
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/14/V00019310

17.12.2014 16:34:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lucie Gnojková
lucie.gnojkova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Uzavření rámcové smlouvy na zajištění správy obsahu portálu eAGRI v roce 2015
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lucie Gnojková
lucie.gnojkova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



11
Předmět VZ
Portál eAGRI www.eagri.cz je oficiální internetovou prezentací Ministerstva zemědělství. Obsah portálu je zajišťován vybranými zaměstnanci zadavatele (v počtu cca 100), jejichž výstupy je nutné po formální stránce kontrolovat a schvalovat. Vybraný dodavatel bude plnit funkci šéfredaktora stránek a zajistí správu obsahové náplně portálu eAGRI v rozsahu uvedeném ve čl. II smlouvy.
Položky předmětu VZ
zajištění správy obsahu portálu eAGRI
72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
990 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od uzavření smlouvy do konce roku 2015.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
65
17
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky
kopie živnostenského oprávnění v předmětu VZ
kopie dokladů
Technické kvalifikační předpoklady
Osvědčení o referenčních zakázkách
Osvědčení o třech referenčních zakázkách. Za referenční zakázku se považuje správa obsahu webových prezentací a copywriting.
Kopie osvědčení. Osvědčení musí být vydané veřejným zadavatelem nebo jinou osobou, pro kterou byla zakázka realizována. Obsahem osvědčení budou kontaktní údaje objednatele, název zakázky, předmět plnění, doba plnění a finanční objem zakázky.
Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud v posledních třech letech realizoval tři referenční zakázky, jejichž předmětem plnění bylo poskytnutí obdobných služeb, přičemž rozsah každého plnění musí činit minimálně 400.000 Kč bez DPH.
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb.
Dodavatel předloží životopisy členů realizačního týmu v rozsahu: I. Vedoucí realizačního týmu - vzdělání, profesní zkušenosti, referenční zakázky s uvedením finančního obsahu. II. Zástupce vedoucího realizačního týmu - vzdělání, profesní zkušenosti, referenční zakázky. Prokázání znalosti českého jazyka minimálně u jednoho člena realizačního týmu.
Dodavatel prokáže splnění kritéria předložením profesních životopisů členů „realizačního týmu“ dle níže uvedené úrovně. Životopisy musí být dotčenými osobami vlastnoručně podepsány. Uchazeč prokáže znalost českého jazyka prostými kopiemi dokladů prokazující níže uvedené skutečnosti.
Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud se na realizaci zakázky bude mimo dalších osob podílet: I.Vedoucí realizačního týmu •Vzdělání: VŠ •Min. 3 roky praxe v oblasti obsahové správy webových stránek •Účast alespoň na 2 obdobných zakázkách v minim. finančním rozsahu 400.000 Kč bez DPH II.Zástupce vedoucího realizačního týmu •Vzdělání: SŠ •Min. 3 roky praxe v oblasti obsahové správy webových stránek •Účast alespoň na 1 obdobné zakázce v minim. finančním rozsahu 400.000 Kč bez DPH Alespoň jeden člen realizačního týmu prokáže znalost českého jazyka na úrovni maturitní zkoušky z českého jazyka nebo jazykové zkoušky na úrovni C2.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
13.02.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
rámcová smlouva

Způsob a doba podání nabídky

08.01.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Dílčím hodnotícím kritériem je kvalita analýzy subportálu Potraviny, která bude hodnocena mimo systém.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium nabídková cena za hodinové náklady bez DPH
nabídková cena za hodinové náklady bez DPH


Kč/h




70,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Analýza obsahu subportálu Potraviny
Analýza obsahu subportálu Potraviny


hodnocení zadavatele




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Viz příloha č. 4 této Výzvy.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1. Vyplněný Krycí list nabídky
2. Analýza obsahu subportálu Potraviny (k dílčímu hodnotícímu kritériu č. 2)
3. Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele nebo osobou příslušně k tomu zmocněnou
4. Doklady k prokázání kvalifikace

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.01.2015 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

1. Dodavatel ve své nabídce (v Krycím listu) specifikuje případné subdodavatele 2. Podáním nabídky bere uchazeč na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty. Pokud bude nabídka uchazeče vybrána jako nejvhodnější nabídka, je uchazeč povinen vstoupit do kontaktu se zadavatelem nejpozději do pěti kalendářních dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. 3. Při nesplnění podmínek tohoto výběrového řízení si ministerstvo vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek. 4. Nabídky musí být doručeny ministerstvu v požadované lhůtě. Nabídky doručené zadavateli po lhůtě nebudou zadavatelem otevírány, posuzovány ani hodnoceny. 5. Ministerstvo nabídky ani jejich části dodavatelům nevrací. 6. Ministerstvo si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout. 7. Ministerstvo si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit, a to z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu. 8. Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace. Žádost o dodatečné informace musí být doručena alespoň tři pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.
Další specifikace
Lucie Gnojková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 19.12.2014 09:33:39

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.12.2014 16:34 Lucie Gnojková 18.12.2014 16:20 Lucie Gnojková právě zobrazena

Kontextová navigace