Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění vrátnické služby,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
15000  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění vrátnické služby, fyzické ostrahy objektů, recepční a informační služby a obsluhy pobočkové ústředny pro ČSSZ, pracoviště České Budějovice a OSSZ v jeho působnosti
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/12/V00002488

09.11.2012 11:45:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění vrátnické služby, fyzické ostrahy objektů, recepční a informační služby a obsluhy pobočkové ústředny pro ČSSZ, pracoviště České Budějovice a OSSZ v jeho působnosti
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění vrátnické služby, fyzické ostrahy objektů, recepční a informační služby a obsluhy pobočkové ústředny pro ČSSZ, pracoviště České Budějovice a OSSZ v jeho působnosti
Položky předmětu VZ
bezpečnostní služby
Bezpečnostní služby
Bezpečnostní služby
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vrátnické služby, fyzické ostrahy, recepční a informační služby a obsluhy pobočkové ústředny v budovách pracoviště ČSSZ České Budějovice (dále též jen PCB) a OSSZ Jihočeského kraje, přičemž v případě PCB a OSSZ České Budějovice je požadováno, z důvodu velkého počtu odbavovaných klientů, zajištění každé z uvedených činností samostatně jedním pracovníkem (tj. celkem třemi pracovníky) - viz níže ad písm. a), b), c), v případě ostatních tzv. malých OSSZ (Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Písek, Prachatice, Strakonice, Tábor) budou všechny činnosti zajišťovány jako tzv. sdružené činnosti jedním pracovníkem – viz níže ad písm. d), toto vše na dobu 3 kalendářních měsíců s možností prodloužení této doby o dalších až 9 kalendářních měsíců.

Konkrétně se jedná o zajištění dále specifikovaných činností v těchto budovách ČSSZ:
a) zajištění fyzické ostrahy budov ČSSZ a jejich přilehlého okolí:
• (společná) budova OSSZ České Budějovice a Pracoviště ČSSZ České Budějovice, A. Barcala 1461, 370 05 České Budějovice

b) zajištění obsluhy pobočkové telefonní ústředny:
• (společná) budova OSSZ České Budějovice a Pracoviště ČSSZ České Budějovice, A. Barcala 1461, 370 05 České Budějovice

c) zajištění recepční a informační služby v klientském centru:
• (společná) budova OSSZ České Budějovice a Pracoviště ČSSZ České Budějovice, A. Barcala 1461, 370 05 České Budějovice

d) zajištění služby „ sdružená činnost“ – tj. fyzická ostraha, obsluha pobočkové telefonní ústředny, recepční a informační služba v klientském centru v těchto budovách OSSZ:
• OSSZ Český Krumlov, Plešivec 268, 381 29 Český Krumlov
• OSSZ Jindřichův Hradec, Sládkova 332, 377 01 Jindřichův Hradec
• OSSZ Písek, Husovo nám. 2078, 397 01 Písek (mimo obsluhy pobočkové ústředny)
• OSSZ Prachatice, Nádražní 1121, 383 11 Prachatice
• OSSZ Strakonice, Na Ohradě 498, 386 01 Strakonice
• OSSZ Tábor, Bílkova 2924, 390 02 Tábor

Požadujeme zajištění služeb stálými, bezúhonnými zaměstnanci, jejichž výběr bude vždy konzultován s ředitelem příslušné OSSZ a bude podléhat jeho schválení.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
hodina
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

České Budějovice
A. Barcala
1461
370 05
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2012

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
§269 odst. 2 ObZ; 1. Smluvní vztah bude realizován na základě smlouvy uzavřené se zájemcem na základě výběru nejvhodnější nabídky. Návrh smlouvy bude předložen v nabídce a bude obsahovat zejména:
a) přesné vymezení předmětu plnění v souladu s touto zadávací dokumentací,
b) cenu a platební podmínky v rozsahu a způsobem uvedeným v části IV., V. a VII. této zadávací dokumentace,
c) závazek zájemce použít k plnění předmětu smlouvy pouze zaměstnance - tj. osoby, které on sám, případně jeho subdodavatelé zaměstnávají v pracovním poměru (dále jen „přidělení pracovníci“), nikoliv třetí osoby,
d) závazek zájemce, že nástup každého nového přiděleného pracovníka před tím, než bude na příslušném pracovišti PCB/OSSZ přidělen, bude nejprve schválen vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště PCB/OSSZ; vedoucí pracovník příslušného pracoviště PCB/OSSZ bude mít právo zamítnout přidělení konkrétního nového pracovníka na tomto pracovišti. Dále se zájemce zaváže, že v případě stížnosti na konkrétního pracovníka bude taková stížnost projednána vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště PCB/OSSZ a zástupcem zájemce s tím, že v případě konstatování oprávněnosti takové stížnosti bude mít vedoucí pracovník příslušného pracoviště PCB/OSSZ právo požadovat odvolání tohoto pracovníka a jeho nahrazení jiným pracovníkem a zájemce bude mít povinnost tak učinit,
e) závazek zájemce zajistit řádné vybavení a čisté jednotné ustrojení (jednotný oděv) přidělených pracovníků, včetně viditelných jmenovek a povinnost zájemce proškolit přidělené pracovníky o pravidlech BOZP, požární ochrany atd. dle platných právních předpisů,
f) závazek zájemce poučit přidělené pracovníky o povinnosti zachovávat mlčenlivost, vztahující se k informacím, které se dozvěděli v souvislosti s výkonem práce,
g) závazek zájemce zajistit, že žádný z přidělených pracovníků nebude plnit přidělené úkoly v podnapilém stavu, nebude se při plnění přidělených úkolů chovat vulgárním či jinak nevhodným způsobem a že všechny poskytované služby budou celkově vykonávány přidělenými pracovníky řádným způsobem v souladu s příslušnými právními i profesními předpisy a na vysoce profesionální úrovni.
h) možnost odstoupení zadavatele od smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností; za podstatné porušení smlouvy se bude krom zákonných důvodů považovat porušení povinností zájemce uvedených pod písmeny d) až h) a l) tohoto odstavce zadávací dokumentace,
i) výslovné prohlášení, že zadavatel nebude odpovídat za škodu na zdraví přidělených pracovníků zájemce a na majetku zájemce, která bude způsobena v důsledku činnosti těchto pracovníků,
j) závazek zájemce nahradit škodu způsobenou při poskytování služeb zadavateli v případě porušení povinností vyplývajících ze smlouvy nebo z právních předpisů, ledaže prokáže, že porušení povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost; hradí se skutečná škoda, přičemž zájemce nesmí omezovat výši hrazené škody maximální částkou,
k) ustanovení, jímž se zájemce zavazuje mít po celou dobu trvání smluvního vztahu sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě při výkonu podnikatelské činnosti s limitem pojistného plnění ve výši nejméně 500 000 Kč se spoluúčastí nejvýše 5% z tohoto limitu,
l) ustanovení o smluvní pokutě, kterou je zájemce povinen zaplatit v případě porušení povinností dle písm. d) až h) a l) tohoto odstavce zadávací dokumentace; výše smluvních pokut bude vyčíslena v korunách českých, a to za každý druh a za každý případ porušení zvlášť, přičemž minimální výše každé smluvní pokuty musí být stanovena na 5000,- Kč. Pro případ, že se přidělený pracovník nedostaví k výkonu přidělených úkolů vůbec, pak bude výše smluvní pokuty minimálně 10.000,- Kč za každý takový případ. Smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje souběžné uplatnění jakékoliv jiné smluvní pokuty). Ve všech případech platí, že úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se smluvní pokuta vztahuje. Smluvní pokuta nesmí být podmiňována zaviněním. Pro případ odstoupení od smlouvy platí, že toto odstoupení nemá vliv na případnou povinnost zaplatit smluvní pokutu. Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty zadavatelem vybranému zájemci – smluvní straně. Oznámení o uložení smluvní pokuty musí vždy obsahovat popis a časové určení události, která v souladu s uzavřenou smlouvou zakládá právo zadavatele účtovat smluvní pokutu. Oznámení musí dále obsahovat informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty. Zadavatel si vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady smluvní pokuty. Pokud je zájemce v prodlení s placením smluvní pokuty, je povinen zaplatit druhé smluvní straně (zadavateli) úrok z prodlení ve výši určené předpisy práva občanského,
m) závazek zájemce prodloužit zadavateli poskytování služeb dle předmětu této zakázky do 31.12.2013, a to za stejně nebo více výhodných obchodních a platebních podmínek pro zadavatele, které jsou uvedeny ve smlouvě,
n) ustanovení, podle kterého se po vypršení doby poskytování služeb dle předmětu této zakázky smlouva automaticky prodlužuje o další 3 kalendářní měsíce, pokud zadavatel nejpozději 15 dnů před vypršením doby poskytování služeb nedoručí zájemci sdělení, že o další prodloužení smlouvy o 3 kalendářní měsíce nemá zájem. Takto může být smlouva prodloužena maximálně třikrát, tedy nejdéle do 31. 12. 2013,
o) právo zadavatele smlouvu vypovědět kdykoliv i bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 30 kalendářních dnů a počne běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího ode dne doručení písemné výpovědi zájemci. Toto právo zadavateli náleží po uplynutí 3 (tří) kalendářních měsíců ode dne platnosti a účinnosti smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

30.11.2012 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100.00000000

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
30.11.2012 13:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ludmila Hnutová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 15.11.2012 11:22:27

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ludmila Hnutová
Vydáno pro (O - organizace): Česká správa sociálního zabezpečení
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko zprávy

Čas: 15.11.2012 11:22:28
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 15.11.2012 11:21 Ludmila Hnutová 15.11.2012 11:21 Ludmila Hnutová právě zobrazena
1 09.11.2012 11:45 Ludmila Hnutová 15.11.2012 11:21 Ludmila Hnutová

Kontextová navigace