Domů  /  Zadávací řízení  /  Vyvolávací systém pro CÚ Plzeň  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ REPUBLIKA - GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL
IČO: 71214011

Sídlo/místo podnikání:
Budějovická 1387/7
14000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Petr Žižka
: zizka@cs.mfcr.cz
: 261 332 745
: referent odd. 132

Organizační útvar:
Hospodářská správa
Číslo útvaru: odbor 13
Kontaktní adresa:
Budějovická 1387/7
140 96 Praha 4 - Michle
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Vyvolávací systém pro CÚ Plzeň
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00015717

16.10.2014 11:15:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Žižka
zizka@cs.mfcr.cz
261 332 745
referent odd. 132

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Vyvolávací systém pro CÚ Plzeň
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Žižka
zizka@cs.mfcr.cz
261 332 745
referent odd. 132
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Vyvolávací systémy
Položky předmětu VZ
Vyvolávací systém
32442000-3 - Terminálové zařízení
32442000-3 - Terminálové zařízení
Dodávka, montáž a nastavení vyvolávacího systému: 10 přepážkových ovladačů (vyvolání dalšího čísla v pořadí nebo přímé zadání vyvolávaného čísla, dvouřádkový LCD display pro kontrolu zadávaných čísel a pro přehled celkového počtu klientů ve frontě); 10 přepážkových displayů (blikáním třímístného pořadí a číslem přepážky upozorňuje a také směruje klienta); 1 centrální display třířádkový (první řádek upozorňuje blikáním a zvukovým signálem na číslo a přepážku právě volaného klienta, další dva řádky zobrazují čísla a přepážky předchozích dvou klientů); 1 tlačítkové tablo (pro volbu požadované činnosti – přepážek, každé činnosti odpovídá jedna „fronta“ – na pořadovém lístku jsou vytištěna čísla přepážek odbavujících tuto činnost); 1 tiskárna lístků (tisk na teplocitlivý papír). Místo plnění 318 00 Plzeň, Domažlická 178.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
souprava
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Plzeň
Domažlická
178
318 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Výpis z OR nebo ŽL, podepsaný návrh kupní smlouvy.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

27.10.2014 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dříve podaná nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
27.10.2014 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Žižka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální ředitelství cel
Doručeno: 16.10.2014 11:18:14

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.10.2014 11:15 Petr Žižka 16.10.2014 11:15 Petr Žižka právě zobrazena

Kontextová navigace