Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚZSVM ÚP Plzeň - Opravy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: ÚZSVM ÚP Plzeň - Opravy reprografické techniky
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/12/V00002108

30.10.2012 09:37:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚZSVM ÚP Plzeň - Opravy reprografické techniky
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Opravy reprografické techniky
Položky předmětu VZ
Opravy reprografické techniky
Opravy a údržba reprografické techniky
Opravy a údržba reprografické techniky
Předmětem plnění zakázky je uzavření smlouvy na provádění pozáruční opravy reprografických zařízení značek HP, Ricoh, Kyocera a Xerox umístěných v sídle objednatele a jeho odloučených pracovištích včetně nezbytného zajištění potřebných náhradních dílů. Dále zajištění technické údržby a profylaxe reprografické techniky dle potřeb objednatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termín plnění je stanoven do 31.12.2012 nebo do vyčerpání částky 38 000,- Kč včetně DPH. Místa plnění - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových: 1. Územní pracoviště Plzeň, Radobyčická 14, 301 00 Plzeň 2. odbor Odloučené pracoviště Cheb, Evropská 1605/8, 350 11 Cheb 3. odbor Odloučené pracoviště Domažlice, Paroubkova 228, 344 01 Domažlice 4. odbor Odloučené pracoviště Karlovy Vary, Závodu Míru 725/16, 360 17 Karlovy Vary 5. odbor Odloučené pracoviště Klatovy, Randova 167, 339 01 Klatovy 6. odbor Odloučené pracoviště Tachov, T.G.Masaryka 1326, 347 01 Tachov 7. Územní pracoviště Plzeň - referát Rokycany, Svazu bojovníku za svobodu 68, 337 01 Rokycany 8. odbor Odloučené pracoviště Karlovy Vary – referát Sokolov, Jednoty 654, 356 01 Sokolov

Doba a místo plnění

Plzeň
Radobyčická
14
1313
301 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2012

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

08.11.2012 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Reference.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Náklady na dopravu do sídla zadavatele (Radobyčická 14, Plzeň)
Náklady na dopravu do sídla zadavatele (Radobyčická 14, Plzeň)


kč/výjezd




50.00000000

Absolutní omezení hodnot

500.00000000

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Práce technika
Práce technika


kč/hod.




50.00000000

Absolutní omezení hodnot

900.00000000

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.11.2012 09:50:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Kontaktní údaje: Jan Kazda, tel.č. 377 169 312, jan.kazda@uzsvm.cz
Michal Budweiser v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 30.10.2012 12:53:39

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.10.2012 09:37 Michal Budweiser 30.10.2012 12:11 Michal Budweiser právě zobrazena

Kontextová navigace