Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka – Chlazená…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE - Vojenská fakultní nemocnice PRAHA
IČO: 61383082

Sídlo/místo podnikání:
U vojenské nemocnice 1200/1
16902  Praha

Kontaktní osoba:
: Ingrid Mikulandová
: ingrid.mikulandova@uvn.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka – Chlazená mikrocentrifuga
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00015185

07.10.2014 11:05:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ingrid Mikulandová
ingrid.mikulandova@uvn.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka – Chlazená mikrocentrifuga
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ingrid Mikulandová
ingrid.mikulandova@uvn.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha vyhlašuje poptávku na dodání „Chlazená mikrocentrifuga“ a zajištění následného technického servisu tohoto systému pro mikrobiologickou laboratoř v Ústřední vojenské nemocnici – Vojenské fakultní nemocnici Praha.
Dodavatelé mohou být vyzváni k předvedení přístroje, který je předmětem nabídky.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit!
Dodatečné informace: Ing. Ingrid Mikulandová, Email: ingrid.mikulandova@uvn.cz, Telefon: 973 203 099.

Položky předmětu VZ
Chlazená mikrocentrifuga
73111000-3 - Laboratorní výzkum
73111000-3 - Laboratorní výzkum
Technická specifikace:

- centrifuga musí být vybavena úhlovým rotorem pro minimálně 20 míst na mikrozkumavky 1.5ml (typ Eppendorf) a 2.0ml
- rozměry zkumavek: průměr 11mm, délka 38mm
- rychlost rotace umožňující alespoň 20 000g
- centrifuga musí poskytovat automatický přepočet otáček na odstředivou sílu (g)
- teplotní rozsah chlazení 0oC až +30oC
- chlazení na +4oC do 20 minut
- centrifuga musí mít funkci "impuls" centrifugace
- centrifuga musí umožnit kontinuální centrifugaci při maximálních otáčkách minimálně 45 minut
- centrifuga musí mít alespoň 6 volitelných stupňů zrychlení a brždění

Servisní podmínky:

- součástí dodávky musí být veškeré doklady požadované právními předpisy v České republice
- odborná instalace a zaškolení obsluhy
- dodávka chlazené mikrocentrifugy, její instalace a zaškolení obsluhy na náklady dodavatele
- doba nástupu servisního technika na opravu do 24 hodin od nahlášení závady
- dostupnost servisu v pracovní dny
- v případě dlouhodobé opravy (více jak 48 hodin) bezplatné zapůjčení náhradního zařízení
- zajištění bezpečnostně technických kontrol (preventivní prohlídka a validace systému) a pravidelného cyklického servisu servisní organizací dodavatele proškoleným a certifikovaným servisním technikem akreditovaného subjektu v pozáruční době
- zajištění instalace technologie na náklady dodavatele podle zásad SLP v klinických laboratořích a zásad SVP
- záruční doba min 36 měsíců
- garance pozáručního akreditovaného servisu minimálně po dobu 10 let od instalace
- dodání ceníku servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika a základních náhradních dílů v pozáruční době
- v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem požadovaných či doporučených úkonů (např. pravidelné bezpečnostně technické kontroly, validace, kalibrace, servisní a preventivní prohlídky), včetně dopravy proškoleného a akreditovaného technika
Obchodní podmínky

a) cena sjednaná jako cena nejvýše přípustná, zahrnující veškeré náklady spojené se splněním, dodáním a balením předmětu veřejné zakázky
b) za závažné porušení smlouvy bude považováno nedodání i jednotlivých částí plnění v odpovídající kvalitě nebo nedodání v termínu,
c) prodávající se zavazuje realizovat předmět smlouvy v požadovaném rozsahu, čase a kvalitě v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky,
d) místem plnění je sídlo zadavatele,
e) v případě prodlení dodavatele se splněním předmětu smlouvy, uhradí tento zadavateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny plnění včetně DPH za každý den prodlení.


Platební podmínky
a) cena veřejné zakázky bude fakturována samostatně
b) cenu veřejné zakázky uhradí kupující prodávajícímu na základě kupujícím vystavené jedné celkové faktury, která bude vystavena po předání předmětu koupě, jeho protokolárním předáním a převzetím,
c) zadavatel neposkytuje zálohy
d) splatnost faktur je 60 kalendářních dnů.

Dodací podmínky
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN
- splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.) pokud se jedná o ZP dle zákona č. 123/2000
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Ks
123 967,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
123 967,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
U Vojenské nemocnice
1200
16902
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

21.10.2014 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Rozhodne doba dodání a doba pozáručního servisu


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.10.2014 12:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ingrid Mikulandová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Kupní smlouva
SMLOUVA.doc 72,50 KB
Krycí list
KRYCÍ LIST NABÍDKY.doc 50,00 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...
Doručeno: 07.10.2014 11:07:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.10.2014 11:05 Ingrid Mikulandová 07.10.2014 11:05 Ingrid Mikulandová právě zobrazena

Kontextová navigace