Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP Ostrava III - dodávka…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Stanislav Friedel
: stanislav.friedel@fs.mfcr.cz
: 596 905 301
: ředitel ÚzP Ostrava III

Kontaktní osoba:
: Ing. Rostislav Šimon
: rostislav.simon@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 416
: Referent OHS

Organizační útvar:
OHS pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj
Číslo útvaru: 700333200
E-mail: svatopluk.gola@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚzP Ostrava III - dodávka toaletního papíru, papírových ručníků a mycích prostředků_3_2014
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00014072

01.09.2014 12:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Stanislav Friedel
stanislav.friedel@fs.mfcr.cz
596 905 301
ředitel ÚzP Ostrava III
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚzP Ostrava III - dodávka toaletního papíru, papírových ručníků a mycích prostředků_3_2014
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Stanislav Friedel
stanislav.friedel@fs.mfcr.cz
596 905 301
ředitel ÚzP Ostrava III
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka toaletního papíru, papírových ručníků, tekutého mýdla a mycího prostředku na nádobí
Položky předmětu VZ
Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
Toaletní papír o průměru 28 cm s průměrem středu 5 cm , 1-vrstvý , s minimálním návinem 300 metrů.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
288,00
ks
Papírové ručníky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
Papírové ručníky skládané ZZ zelené, 1 vrstva, maximální rozměr 23x25 cm, minimální počet ručníků v kartonu 5000 ks (balíčky 20 x 250 kusů)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
44,00
karton
Tekuté mýdlo
33711900-6 - Mýdlo
33711900-6 - Mýdlo
Bílé tekuté mýdlo, 5 litrový kanystr
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
24,00
ks
Mycí prostředek na nádobí
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
Mycí prostředek na nádobí (např. Pur, Jar, Lena a jiné) vysoce pěnivý a odmašťující, v balení 1 litr
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
48,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

splnění této zakázky do 5 dnů od převzetí objednávky, případně dle dohody se zadavatelem

Doba a místo plnění

Ostrava
Opavská
6177
74A
70900
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.10.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatelem bude vystavena objednávka, která není součastí zadávacích podmínek. Splatnost faktury bude minimálně 21 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

10.09.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





rozhoduje čas podání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Do nabídkové ceny musí uchazeč promítnout své náklady spojené s dodáním zboží do místa plnění, tj. náklady na dopravu a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky.
Není-li uchazeč plátcem DPH, do nabídkového formuláře uvede cenu bez DPH a s DPH s tím, že DPH se uvádí nulové.
Zadavatel si vyhrazuje právo při převzetí dodávky na náhodně vybraném vzorku přeměřit délku návinu a přepočítat počet ručníků v kartónu. V případě, že dodávka nebude splňovat požadované vlastnosti, zadavatel odmítne dodávku převzít a k plnění bude vyzván uchazeč, který se umístil na 2. místě resp. bude zakázka zrušena.


Zadavatel požaduje - popis výrobku u každé z jednotlivých položek vámi nabízeného zboží.
Dále požadujeme:
- u toaletního papíru délku návinu, počet vrstev
- u papírových ručníků barvu a počet kusů v kartonu
V případě, že uchazeč neuvede požadované informace, bude z hodnocení vyloučen.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rostislav Šimon v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 01.09.2014 13:50:54

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.09.2014 12:00 Rostislav Šimon 01.09.2014 12:00 Rostislav Šimon právě zobrazena

Kontextová navigace