Domů  /  Zadávací řízení  /  Olomouc - výměna vjezdových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Petr Tilkeridis
: ptilkeridis@vez.olc.justice.cz
: 585 525 253

Organizační útvar:
Vazební věznice Olomouc
Číslo útvaru: Olomouc
Telefon: 585 525 111
Kontaktní adresa:
Švermova 2
77157 Olomouc
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Olomouc - výměna vjezdových vrat
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/14/V00013302

24.07.2014 09:10:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Petr Tilkeridis
ptilkeridis@vez.olc.justice.cz
585 525 253

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Olomouc - výměna vjezdových vrat
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Petr Tilkeridis
ptilkeridis@vez.olc.justice.cz
585 525 253
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Výměna vjezdových vrat na ulici Havlíčkova
Položky předmětu VZ
Olomouc - výměna vjezdových vrat
45420000-7 - Stavební zámečnictví a stavební truhlářské práce
45420000-7 - Stavební zámečnictví a stavební truhlářské práce
TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Poptávána je výměna dvoukřídlých vrat a otvíracího dvoukřídlého nadsvětlíku do stávající zárubně. Výška x šířka 4850x3400mm


Požadavky:

- rám vrat bude vyroben z ocelového svařence z uzavřených ocelových profilů

- plášť vrat bude vyroben z ocelových plechů přivařených na rám

- ocelové části konstrukce budou opatřeny šedým komaxitovým nástřikem

- na vnější části pláště vrat je požadována instalace historizující obšívky zhotovené z borovicového dřeva v kazetovém vzoru dle stávajícího provedení (viz foto)

- dřevěná obšívka bude naimpregnována proti povětrnostním podmínkám a opatřena ztmavující lazurou

- otevírání vrat bude probíhat pomocí hydraulických pohonů

- otevírání vrat bude ovládáno centrálně z přilehlého strážního stanoviště

- otevírání dvoukřídlého nadsvětlíku řešit mechanickým provedením pro současné otevírání s křídly vrat (ve stávajícím provedení se využívají ocelová lanka)

- konstrukce nadsvětlíku bude opatřena stávajícími kovanými mřížemi nebo jejich replikami

- konstrukce vrat bude obsahovat bezpečnostní elektronické prvky pro blokaci vrat při otvírání a zavírání

- vrata budou opatřena příčnou středovou radlicí, uzamykanou visacím zámkem a středovou západkou s ukotvením do L profilu, který je zapuštěn do prahového betonového monolitu

- vnitřní branka není požadována

- odolnost vrat musí odpovídat bezpečnostní třídě 3 dle ČSN EN 1627, součástí zakázky je doložení odborného posudku autorizované zkušebny

- součástí zakázky je i zpracování technické dokumentace pro potřeby schválení této výměny Národním památkovým ústavem



Zadavatel upozorňuje, že objekt, ve kterém bude probíhat výměna je památkově chráněn. Nová vrata musí být vyrobena jako replika vrat stávajících. Proto zadavatel doporučuje zájemcům zúčastnit se prohlídky místa plnění.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Olomouc
Švermova
1161
2
77157
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
Naceněný výkaz výměr
Naceněný výkaz výměr
Přiložit jako přílohu
vč. soupisu materiálu
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
25.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

06.08.2014 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


31.07.2014 10:00:00
Olomouc
Švermoba
1161
2
77900
Česká republika
Otevírání nabídek
06.08.2014 08:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Tilkeridis v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
1
P1010001.JPG 602,05 KB
2
P1010002.JPG 648,54 KB
3
P1010005.JPG 717,80 KB
4
P1010006.JPG 703,29 KB
5
P1010007.JPG 714,11 KB
6
Vrata.pdf 384,84 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 24.07.2014 12:29:03

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 24.07.2014 12:22 Petr Tilkeridis 24.07.2014 12:26 Petr Tilkeridis právě zobrazena
1 24.07.2014 09:10 Petr Tilkeridis 24.07.2014 12:22 Petr Tilkeridis

Kontextová navigace