- každodenní diagnostika provozu digitálního komunikačního systému AT&T Definity G3iV3 a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do veřejné telekomunikační sítě (dále jen „VTS“) prostřednictvím modemu dálkové údržby,
- vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze, měsíční zpracování a vyhodnocení tarifikace hovorného (tarifikací SW ATECO či SW obdobného); výstupní typ souboru MS Excel,
- spolupráce s provozovatelem VTS při řešení provozu a vedení do VTS,
- odstraňování poruch s touto garancí termínů:
• odstraňování vzniklých poruch, které by znemožnily provoz celého komunikačního systému – do 4 hodin po jejich nahlášení v době pracovních dnů a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek,
• odstraňování vzniklých poruch, které by částečně znemožnily provoz komunikačního systému – do 24 hodin po jejich nahlášení.