Domů  /  Zadávací řízení  /  Výroba, dodávka a montáž…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: OVZ
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Výroba, dodávka a montáž truhlářských výrobků pro objekt ÚV ČR
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00011573
Evidenční číslo: 3525/2014-OHS

25.04.2014 14:22:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výroba, dodávka a montáž truhlářských výrobků pro objekt ÚV ČR
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
3525/2014-OHS
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem výběrového řízení je výroba, dodávka a montáž truhlářských výrobků pro obnovu objektu Lichtenštejnského paláce (dále jen "objekt") po povodni v červnu roku 2013.

Objekt je památkově chráněný, jedná se o nemovitou kulturní památku. Z tohoto důvodu je nutné navázat na památkovým úřadem již odsouhlasené provedení truhlářských výrobků.

Položky předmětu VZ
Čelní krycí desky šatních konstrukcí
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
12,00
ks
Šatní pulty
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Kryty radiátorů na WC
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
Interiérové dveře
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
23,00
ks
Repase zárubní
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
44220000-8 - Výrobky stavebního truhlářství
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
23,00
ks
Nátěr repasovaných zárubní dveří
45440000-3 - Sklenářské, malířské a natěračské práce
45440000-3 - Sklenářské, malířské a natěračské práce
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
31,00
ks
Montáž truhlářských výrobků
45421150-0 - Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů
45421150-0 - Instalace a montáž nekovových truhlářských předmětů
Předmět zakázky je detailně rozepsán v příloze této výzvy pod názvem "Specifikace prací".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
680 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
U Sovových mlýnů
4/506
118 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technické kvalifikační předpoklady
Reference
Zadavatel požaduje, abych uchazeč doložil realizaci alespoň 3 zakázek obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky (tj. truhlářské práce), uskutečněných v posledních 3 letech, přičemž hodnota každé z nich musí být minimálně 500.000,- Kč a alespoň 1 z nich byla realizována v historickém objektu. Zadavatel požaduje pro každou dokladovanou zakázku fotodokumentaci (fotografie, obrazový doklad), na které bude realizovaná zakázka zaznamenána.
Písemné reference či potvrzení (osvědčení) od zadavatele, pro kterého byla zakázka provedena a fotografie (obrázek) realizované zakázky.
1. Seznam realizovaných zakázek 2. Fotodokumentace realizovaných zakázek 3. Písemné reference či potvrzení, nebo smlouva a doklad o uskutečnění plnění.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.07.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo, podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Uchazeč vyplní žlutě označené části vzoru smlouvy a připojí požadované přílohy, tj. vyplněnou tabulku přílohy č. 2 - Cenová kalkulace (samostatná příloha této výzvy). V případě, že uchazeč hodlá uplatnit zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením, připojí přílohou podepsaný návrh Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm (příloha č. 4, součást vzoru smlouvy).

Zeleně označené části příloh výzvy obsahují instrukce pro uchazeče.

Návrh smlouvy musí být podepsán. Návrh smlouvy buď uchazeč podepíše uznávaným elektronickým podpisem a připojí ho jako přílohu nabídky, nebo jej podepíše ručně a podepsaný dokument naskenuje a připojí jako přílohu nabídky.

Uchazeč je v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy povinen předložit zadavateli ke schválení odstín laku, který bude použit pro lakování repasovaných zárubní dveří.


V případě, že uchazeč v zadávacím řízení uplatňuje zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením, bude podmínkou uzavření smlouvy (formou objednávky) uzavření Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm (dále jen "Dohoda o poskytnutí náhradního plnění").

Návrh Dohody o poskytnutí náhradního plnění buď uchazeč podepíše uznávaným elektronickým podpisem a připojí ho jako přílohu nabídky, nebo jej podepíše ručně a podepsaný dokument naskenuje a připojí jako přílohu nabídky. Návrh Dohody o poskytnutí náhradního plnění musí být podepsán.

Předložení nepodepsaného návrhu Dohody o poskytnutí náhradního plnění uchazeče, který v zadávacím řízení uplatňuje zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením, bude mít za následek neuznání zvýhodnění.

Neuzavření Dohody o poskytnutí náhradního plnění, v případě, že uchazeč uplatňoval zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením, bude považováno za neposkytnutí součinnosti a zadavatel může oslovit dalšího uchazeče v pořadí.

Přílohy požadované v návrhu Dohody o poskytnutí náhradního plnění může uchazeč předložit zadavateli až v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

21.05.2014 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


13.05.2014 10:00:00
Praha 1
U Sovových mlýnů
4/506
118 01
Česká republika
Otevírání nabídek
21.05.2014 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Darina Sedlářová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 29.04.2014 14:35:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.04.2014 14:22 Darina Sedlářová 29.04.2014 14:33 Darina Sedlářová právě zobrazena

Kontextová navigace