Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kalendářů na rok 2014…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774

Sídlo/místo podnikání:
Husinecká 1024/11a
13000  Praha

Organizační útvar:
KPÚ pro hl. město Prahu
Kontaktní adresa:
Husinecká 1024/11a
130 00 Praha 3
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kalendářů na rok 2014 pro ústředí SPÚ
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00009536

03.12.2013 15:56:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kalendářů na rok 2014 pro ústředí SPÚ
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka stolních a nástěnných kalendářů a diářů pro zaměstnance ústředí SPÚ. Součástí dodávky je doprava zboží do sídla zadavatele.
Zboží bude dodáno v rámci jedné dodávky a bude rozdělené do jednotlivých dílčích částí dle odboru/sekretariátu s popisem čísla kanceláře a jménem kontaktní osoby - viz Příloha č. 1 – Seznam kalendářů a diářů.
Na jednotlivé dílčí části dodávky budou vystaveny předávací protokoly.
Zadavatel požaduje v rámci cenové nabídky dodavatele předložit barevný scan požadovaného zboží, tj. 1 vzorová stránka stolního kalendáře, 1 vzorová stránka nástěnného kalendáře a po jedné stránce u obou typů diářů.
Zadavatel požaduje dodat zboží do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky.
Položky předmětu VZ
stolní kalendář
11 - Kancelářské potřeby
30199792-8 - Kalendáře
Stolní kalendář na rok 2014 rozměry cca 230x144 mm, poznámkový, sloupcový, týdenní
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
246,00
kus
35,00
nástěnný kalendář
11 - Kancelářské potřeby
30199792-8 - Kalendáře
Nástěnný kalendář na rok 2014 měsíční, rozměry 320x460 mm, listy křída lesk, motivy vhodné do kanceláře např. krajina, Praha, hrady a zámky, zvířata.
Lze dodat kalendáře s různými motivy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
126,00
kus
100,00
diář
11 - Kancelářské potřeby
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
Diář velikost A5, týdenní, materiál desek polyuretan, barva bloku žlutá, český jazyk
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
50,00
kus
130,00
diář
11 - Kancelářské potřeby
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře
Diář kapesní, velikost A6, týdenní, materiál desek polyuretan, barva bloku bílá nebo žlutá, český jazyk
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
128,00
kus
60,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
35 390,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 3
Husinecká
1024
11a
130 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
zboží bude dodáno na základě objednávky zadavatele

Způsob a doba podání nabídky

12.12.2013 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



1. nabídková cena - váha 60 %
2. Vlastnosti požadovaného zboží, které je předmětem plnění veřejné zakázky – váha 40% -
Zadavatel provede hodnocení nabídek tak, že každou nabídkovou cenu v rámci příslušného dílčího hodnotícího kritéria v prvé řadě vynásobí vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria, kterou pro ni stanovil v tabulce uvedené výše. Zadavatel následně takto získané hodnoty sečte (odděleně v rámci každého uchazeče), přičemž výsledná hodnota bude „váženým součtem“ nabídkových cen každého z uchazečů.
Nabídce, která dosáhne nejnižší hodnoty váženého součtu dílčích hodnotících kritérií, přidělí zadavatel 100 bodů a ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
vážený součet nabídkových cen s nejnižší hodnotou x 100
hodnocený vážený součet nabídkových cen

Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa. Výsledné pořadí jednotlivých nabídek bude stanoveno dle úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium nabídková cena
nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium vlastnosti požadovaného zboží
vlastnosti požadovaného zboží


hodnocení zadavatele




40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadavatel provede hodnocení nabídek tak, že každou nabídkovou cenu v rámci příslušného dílčího hodnotícího kritéria v prvé řadě vynásobí vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria, kterou pro ni stanovil v tabulce uvedené výše. Zadavatel následně takto získané hodnoty sečte (odděleně v rámci každého uchazeče), přičemž výsledná hodnota bude „váženým součtem“ nabídkových cen každého z uchazečů. Nabídce, která dosáhne nejnižší hodnoty váženého součtu dílčích hodnotících kritérií, přidělí zadavatel 100 bodů a ostatní nabídky obdrží body dle vzorce: vážený součet nabídkových cen s nejnižší hodnotou x 100/ hodnocený vážený součet nabídkových cen Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa. Výsledné pořadí jednotlivých nabídek bude stanoveno dle úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
12.12.2013 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vlasta Fadrhonsová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Kalendáře 2014 SPÚ-odbory
kalendáře 2014 SPÚ - odbory.xlsx 13,24 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní pozemkový úřad
Doručeno: 05.12.2013 17:25:02

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 05.12.2013 17:22 Vlasta Fadrhonsová 05.12.2013 17:22 Vlasta Fadrhonsová právě zobrazena
3 05.12.2013 17:18 Vlasta Fadrhonsová 05.12.2013 17:22 Vlasta Fadrhonsová
2 05.12.2013 17:13 Vlasta Fadrhonsová 05.12.2013 17:18 Vlasta Fadrhonsová
1 03.12.2013 15:56 Vlasta Fadrhonsová 05.12.2013 17:13 Vlasta Fadrhonsová

Kontextová navigace