Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis a opravy zdvihacích…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Organizační útvar:
Ústí nad Labem
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 416 921 405
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Mírové náměstí 36
400 01 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Servis a opravy zdvihacích zařízení v budově ÚP Ústí nad Labem - opakovaná výzva
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00008829

13.11.2013 14:34:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servis a opravy zdvihacích zařízení v budově ÚP Ústí nad Labem - opakovaná výzva
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění zakázky jsou pravidelné preventivní údržby, odborné prohlídky a odborné zkoušky na 2 ks zdvihacích zařízení DUPLEX 1 (typ OTIS TOV800 8/8 1,0) a DUPLEX 2 (typ OTIS TOV500 8/8 0,8). Zdvihací zařízení jsou umístěny v administrativní budově ÚZSVM, Mírové náměstí 36 v Ústí nad Labem. Preventivní údržby, odborné prohlídky a odborné zkoušky budou plánovány a prováděny zhotovitelem v souladu s ustanoveními platných právních předpisů a norem, respektujíc provozní podmínky a technologie (druh) jednotlivých zařízení:
Položky předmětu VZ
servis a opravy zdvihacích zařízení
48 - Opravy a údržba technických stavebních zařízení
50750000-7 - Údržba výtahů
a)
Pravidelná preventivní údržba je prováděna za účelem zajištění spolehlivosti a provozní způsobilost servisovaných zdvihacích zařízení a zahrnuje:
• Mazání a doplnění olejů zařízení dle mazacího plánu, který je stanoven výrobcem výtahu. Pokud tento plán výrobcem výtahu stanoven není, bude tento plán stanoven zhotovitelem.
• Čištění zařízení od provozních nečistot výtahu.
• Kontrolu funkčního stavu normou či návodem stanovených částí výtahu, jejich nastavení a seřízení dle předem určeného časového harmonogramu, který je stanoven resp. sestaven zhotovitelem.
Potřebný pomocný materiál, oleje, mazadla a čistící prostředky jsou zahrnuty v paušální ceně a jejich likvidace je zajištěna v souladu se zákonem a ochraně životního prostředí. Nový olej do výtahů a jeho výměna není součástí servisních činností a bude dodán a účtován na základě samostatné objednávky.




b)
Provozní prohlídky. Běžné provozní prohlídky zdvihacích zařízení jsou prováděny objednatelem určeným výtahových dozorcem, který je zaškolen odbornými servisními pracovníky zhotovitele.

c)
Odborné prohlídky jsou zajišťovány zhotovitelem v rozsahu platné příslušné normy a ve lhůtách stanovených touto normou.

d)
Odborné zkoušky a posuzování provozních rizik výtahů jsou zajišťovány zhotovitelem v pravidelných intervalech provádění Odborných zkoušek k ověření funkce a způsobilosti k dalšímu provozu a zahrnují i prověření elektrického zařízení výtahu jakož i posouzení provozních rizik.

e)
Odstraňování provozních poruch, které nejsou způsobeny v důsledku běžného provozu a užívání těchto zařízení, nebo si jejich odstranění vyžaduje dodání náhradního dílu, je zajišťováno zhotovitelem nad rámec paušální ceny.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
150 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
Mírové náměstí
36
400 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením, které je přílohou u výzvy
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - které musíte přiložit, dále musíte doložit ekonomické a finanční kvalifikační předpokldy (viz. přiložena výzva)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
návrh smlouvy není přiložen k výzvě. Uchazeč doloží svůj návrh smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

27.11.2013 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


19.11.2013 13:00:00
Ústí nad Labem
Mírové náměstí
36
400 01
Česká republika
Otevírání nabídek
27.11.2013 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zlata Medáčková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 13.11.2013 14:40:34

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 13.11.2013 14:34 Zlata Medáčková 13.11.2013 14:34 Zlata Medáčková právě zobrazena

Kontextová navigace