Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu telefonní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Organizační útvar:
Ústí nad Labem
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 416 921 405
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Mírové náměstí 36
400 01 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Teplice"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00008752

11.11.2013 14:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Teplice"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění zakázky je zajištění servisu, technické podpory a údržby telefonní ústředny AT&T DEFINITY G3sV2-P1 z roku 1994 a vnitřních rozvodů telekomunikačního systému v objektu ÚZSVM OOP Teplice, Husitská 1071/2, Teplice, včetně dodávky potřebného materiálu.

Položky předmětu VZ
zajištění servisu tel.ústředny a vnitř.rozvodů TS
45 - Opravy a údržba kancelářských strojů, osobních počítačů a telekomunikačních zařízení
50334130-5 - Opravy a údržba telefonních ústředen
Činnosti zajišťující provoz komunikačního systému
Servisní podpora
• Dosažitelnost servisní služby 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce, včetně dnů pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Poskytovatel garantuje, že vzniklou poruchu, která by znemožnila provoz celého komunikačního systému, odstraní do 4 hodin po jejím nahlášení v době pracovních dnů, a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Poskytovatel garantuje, že vzniklou poruchu, která částečně omezí provoz komunikačního systému odstraní do 24 hodin od jejího nahlášení.
• Poskytovatel garantuje dosažitelnost specialistů jednotlivých komunikačních technologií pro telefonickou či e-mailovou podporu v pracovních dnech do 2 hodin od nahlášení požadavku objednatelem.
• Poskytovatel garantuje zahájení servisní podpory vzdáleným přístupem do systému do 2 hodin od nahlášení požadavku objednatelem, a v případě potřeby do 3 hodin v místě instalace telekomunikačního systému.

Technická podpora

Poskytovatel v rámci technické podpory bude v potřebném rozsahu zajišťovat následující služby:
• Každodenní diagnostiku provozu telekomunikačního systému AT&T DEFINITY a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do VTS prostřednictvím modemu dálkové údržby.
• Poskytování technických informací a konzultací souvisejících s obsluhou a provozem digitálního telekomunikačního systému.
• Vedení a průběžnou aktualizaci stavu účastnické databáze.
• Spolupráci s provozovatelem VTS při řešení provozu na vedeních do VTS.

b) Provozní údržba komunikačního systému
• Změny dat a obsazení přípojných bodů v komunikačním systému, vyplývající z požadavků objednatele.
Poskytovatel se zavazuje, že tuto činnost provede nejpozději do 72 hodin od nahlášení požadavku. Činnost bude prováděna v pracovních dnech, a to v době od 8:00 hod. do 16:00 hod.

c) Tarifikace
• Vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze a konfigurace tarifikačního systému
• Měsíční zpracování a vyhodnocování tarifikace hovorného (tarifikace SW ATECO nebo SW obdobným) dle požadavků objednatele ve dvou vyhotoveních:
1. výtisk - volné listy (výpis členěný na souhrnný, dle četnosti, dle oddělení a dle poboček)
2. soubor „excel“ (zaslání souboru e-mailem)
Poskytovatel garantuje předání zpracované tarifikace za příslušný měsíc objednateli do 10 dnů od obdržení podkladů k jejímu zpracování.

d) Další činnosti, které nespadají do paušální měsíční platby bude poskytovatel zajišťovat na základě samostatného požadavku (objednávka, smlouva o dílo) objednatele:
• Opravy vyžadující výměnu jednotlivých prvků telekomunikačního systému.
• Úpravy a práce na místních kabelových vedeních objednatele.
• HW a SW úpravy při rozšiřování a doplňování komunikačního systému.
Poskytovatel garantuje převzetí požadavku objednatele na provedení opravy do 24 hodin od jeho předložení. Oprava bude poskytovatelem provedena v pracovní dny v době od 8:00 hod. do 16:00 hod., pokud nebude dohodnuto jinak. Náklady spojené s opravou budou vyčísleny v nabídce, která bude před zahájením opravy předložena objednateli k vyjádření a odsouhlasení. Poskytovatel garantuje provedení opravy pouze za předpokladu, že potřebné náhradní díly jsou dostupné na trhu.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
71 880,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Teplice
Husitská
1071
2
41501
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Uchazeč musí v nabídce prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 písm. a) až k) zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže přiložením čestného prohlášení (viz příloha č. 2 výzvy) nebo přiložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Vybraný uchazeč doloží před podpisem smlouvy výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, živnostenský list nebo výpis ze živnostenského rejstříku, a to vše v originále nebo ověřené kopii.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo, která je přílohou nabídky

Způsob a doba podání nabídky

25.11.2013 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
25.11.2013 08:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zlata Medáčková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 11.11.2013 14:30:09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.11.2013 14:26 Zlata Medáčková 11.11.2013 14:26 Zlata Medáčková právě zobrazena

Kontextová navigace