Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kalkulaček  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Pavel Böhm

Kontaktní osoba:
Kateřina Škabroudová

Organizační útvar:
Odd. nakládání s majetkem
Číslo útvaru: 700321100
E-mail: pavel.bohm@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kalkulaček
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00008708

08.11.2013 13:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kalkulaček
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 501 ks nových kalkulaček, dle níže uvedené specifikace, resp. technických a dalších podmínek, včetně balného a dopravy na místa plnění.
Položky předmětu VZ
Kalkulačka kapesní
30141100-0 - Kapesní elektronické kalkulačky
30141100-0 - Kapesní elektronické kalkulačky
Kapesní kalkulačky, splňující minimálně technické a další podmínky zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
jednořádkový LCD displej min 12 ti místný
velikost číslic na displeji min 6 mm
duální napájení = solární/baterie
rozměr (u otevíracích modelů je to rozměr v zavřeném stavu) max 120x75x18 v/š/h v mm
automatické vypnutí = ano
základní matematické funkce = sčítání, odčítání, násobení, dělení, procenta
paměť min 3 tlačítka
tlačítko dvojité nuly = ano
kopie ES prohlášení o shodě = ano
153,00
ks
Kalkulačka stolní
30141200-1 - Stolní kalkulačky
30141200-1 - Stolní kalkulačky
Stolní kalkulačky, splňující minimálně technické a další podmínky zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
jednořádkový LCD displej min 12 ti místný
velikost číslic na displeji min 11 mm
duální napájení = solární/baterie
rozměr min 135x100x20 v/š/h v mm
automatické vypnutí = ano
tlačítko změny znaménka = ano
volba počtu desetinných míst = ano
opravné tlačítko - zpětná klávesa = ano
základní matematické funkce = sčítání, odčítání, násobení, dělení, procenta, odmocnina
paměť min 3 tlačítka
tlačítko dvojité nuly = ano
kopie ES prohlášení o shodě = ano
334,00
ks
Kalkulačka s tiskem
30141300-2 - Kalkulačky s tiskem
30141300-2 - Kalkulačky s tiskem
Kalkulačky s tiskem, splňující minimálně technické a další podmínky zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
displej min 12 ti místný
síťové napájení = ano
rychlost tisku min 3,5 řádku/sekundu
dvoubarevný tisk = červeno-černý
volba počtu desetinných míst = ano
opravné tlačítko - zpětná klávesa = ano
celkový součet = ano
mezisoučet = ano
tlačítko pro rychlou opravu zadání = ano
základní matematické funkce = sčítání, odčítání, násobení, dělení, procenta
tlačítko dvojité nuly = ano
kopie ES prohlášení o shodě = ano
14,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Lazarská
15
7
117 22
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
kopie výpisu z Obchodního rejstříku
kopie výpisu z Živnostenského rejstříku
kopie výpisů
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

25.11.2013 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Produktový list bude obsahovat fotografii nabízeného zboží a technické parametry zboží v rozsahu splnění technických podmínek zadavatele.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
25.11.2013 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Místa plnění předmětu veřejné zakázky, viz příloha č. 2 - Místa plnění předmětu veřejné zakázky
Kateřina Škabroudová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 08.11.2013 14:09:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.11.2013 13:36 Kateřina Škabroudová 08.11.2013 13:36 Kateřina Škabroudová právě zobrazena

Kontextová navigace