Domů  /  Zadávací řízení  /  RÁMCOVÁ SMLOUVA NA DODÁVKU…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Centrum pro regionální rozvoj ČR
IČO: 65993870

Sídlo/místo podnikání:
Vinohradská 46
120 00  Praha 2

Organizační útvar:
Sekretariát
Kontaktní adresa:
Vinohradská 46
120 00 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: RÁMCOVÁ SMLOUVA NA DODÁVKU TISKOVÝCH PRACÍ 2013-2014
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00008675

07.11.2013 16:57:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
RÁMCOVÁ SMLOUVA NA DODÁVKU TISKOVÝCH PRACÍ 2013-2014
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



13
Předmět VZ
Zadavatel vypsáním veřejné zakázky poptává konkrétní tiskové práce, které budou také předmětem hodnocení. Zadavatel je dále oprávněn na základě podepsané rámcové smlouvy poptávat další tiskové práce, a to až do vyčerpání celkového stanoveného limitu, nebo do vypršení smlouvy dne 31. 12. 2014.
Položky předmětu VZ
Igelitová taška s potiskem
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
Igelitová taška s navařeným uchem a složeným dnem bílé barvy, rozměr tašky cca 400 x 460 mm, síla materiálu min. 0,05 mm, potisk 3/3 (na přední straně logo CRR ČR – červená, modrá a černá barva + uvedení internetové adresy modře, na zadní straně logo EEN – modrá a žlutá barva, s doplňkovým textem v černé barvě a uvedením internetové adresy modře).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2 500,00
ks
8,30
Stolní kalendář na rok 2014
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
Stolní kalendář na rok 2014 – Revitalizace měst IPRM v IOP (fotografie, grafický manuál, loga, texty dodá zadavatel), formát kalendáře cca 23 x 14 cm + stojánek (cca 23 x 17 cm), rozsah 29 listů = 58 stran, strany: 1 – úvodní titulní strana, 2 – představení dotační podpory, 3 – plánovací kalendář 2014, 4-56 – listy kalendáře, 57 – kalendář na rok 2015, 58 – prázdná strana (zadní strana titulky); kalendárium týdenní, cca polovinu strany zabírá fotografie s popiskem, cca polovinu kalendárium; materiál titulky: papír lesklá křída 150gr, lak lesk 1/0, tisk 4/0; materiál vnitřku: papír lesklá křída 90gr, tisk 4/4; lepenkový stojánek typu zámek, papír 600g/m2 Attica; druh vazby: bílá dvojitá kovová spirála Twin-wire; váha kalendáře cca 150 gr / ks; baleno ve fólii po 10 ks. Součástí dodávky je grafický návrh dle dodaného grafického manuálu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
500,00
ks
100,00
Pexeso
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
39294100-0 - Informační a propagační výrobky
Pexeso revitalizace měst IPRM v IOP (fotografie, grafický manuál, loga, texty dodá zadavatel), velikost kartičky min. 4.5 x 4.5 cm, pexeso obsahuje 2 x 32 kartiček, z jedné strany grafický motiv vycházející z dodaného grafického manuálu, z druhé strany dodané fotografie s popiskem, součástí pexesa je volný postranní prostor pro textové představení této oblasti podpory. Materiál lesklý křídový papír min. 250 gr., tisk 4/4. Součástí dodávky je grafický návrh dle dodaného grafického manuálu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
600,00
ks
50,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
100 750,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Vinohradská
46
120 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva na dodávku tiskových prací

Způsob a doba podání nabídky

18.11.2013 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
18.11.2013 15:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vilém Řehák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Centrum pro regionální...
Doručeno: 07.11.2013 17:08:36

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.11.2013 16:57 Vilém Řehák 07.11.2013 16:57 Vilém Řehák právě zobrazena

Kontextová navigace