Domů  /  Zadávací řízení  /  GŘ OL - hygiena 10/2013 (2)  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Vladimír Sloup

Kontaktní osoba:
Roman Víšek

Organizační útvar:
GŘ - odbor logistiky
Číslo útvaru: OL
Telefon: 244024502
Kontaktní adresa:
Soudní 1672/1a
14067 Praha 4
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: GŘ OL - hygiena 10/2013 (2)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00008544
Evidenční číslo: VS 2/509/002/2013-50/LOG/581

04.11.2013 16:34:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
GŘ OL - hygiena 10/2013 (2)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
VS 2/509/002/2013-50/LOG/581
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
dodávka hygienických potřeb a čistících prostředků
Položky předmětu VZ
hygienické a čistící prostředky
14 - Čistící prostředky a jiné drogistické zboží
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky
hygienické a čistící prostředky dle specifikace v přiložené tabulce
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

10 dnů od objednání

Doba a místo plnění

Praha 4
Soudní
1672
1a
140 67
Česká republika
Další místa plnění
Praha 4
Na Veselí
1703
51
14067
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





prostá kopie živnostenského oprávnění či výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán na činnost související s poptávkou.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatel vystaví na vítězného uchazeče (dodavatele) Dodávkovou smlouvu - objednávku, jejíž součástí bude vyplněná tabulka poptávaného zboží se specifikacemi, která je součástí poptávky-zadávací dokumentace. Zde přiloženou Dodávkovou smlouvu na vyznačených místech doplnit a podepsanou přiložit k nabídce.

Způsob a doba podání nabídky

14.11.2013 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





rozhoduje dřívější datum a čas podání nabídky


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Specifikované zboží je možno zaměnit pouze výrobkem stejné nebo vyšší kvality.
Požadované parametry jsou minimální, pokud není uvedeno jinak. U uvedených vůní přípravků nejlépe mix., či některou z uvedených.
Uchazeč doplní konkrétní značky a typy nabízeného zboží a nabízenou jednotkovou cenu.
Odběratel si vyhrazuje právo na vzorky jednotlivých prostředků na ověření kvality.
Splatnost faktury 30 dnů od doručení.
Dodací lhůta do 10 dnů od data objednání.
Součástí dodávky požadujeme bezpečnostní listy podle nařízení (ES) č. 1907/2006 !!


Uchazeč doplní konkrétní značky a typy nabízeného zboží do tabulky poptávaného zboží

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vzorky nabízeného zboží mohou být vyžadovány pro ověření kvality, v jednotlivých případech, ne celý nabízený sortiment.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Roman Víšek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 04.11.2013 16:53:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.11.2013 16:34 Roman Víšek 04.11.2013 16:34 Roman Víšek právě zobrazena

Kontextová navigace