Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodavatel analýzy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Světlana Šmídová

Kontaktní osoba:
Jan Zohorna

Specifikace VZ

Název VZ: Dodavatel analýzy spravovaných dat a jejich bezpečnostní politiky a realizace nápravných opatření v rámci bezpečnostní politiky dat AOPK ČR
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/12/V00001135

24.09.2012 09:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodavatel analýzy spravovaných dat a jejich bezpečnostní politiky a realizace nápravných opatření v rámci bezpečnostní politiky dat AOPK ČR
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodavatel analýzy spravovaných dat a jejich bezpečnostní politiky a realizace nápravných opatření v rámci bezpečnostní politiky dat AOPK ČR
Položky předmětu VZ
analýza spravovaných dat a jejich bezpečnostní politiky a realizace nápravných opatření v rámci bezpečnostní politiky dat AOPK ČR
Analýza systémů a programovací služby
Analýza systémů a programovací služby
ANALYTICKÁ ČÁST


Výstupem zakázky bude:
1. Analýza systému archivace a zálohování dat
2. Kontrola rizik spojených s uchováním dat a nakládáním s nimi v rámci AOPK ČR
3. Vyčíslení hodnoty spravovaných dat
4. Analýza dat a informací spravovaných AOPK ČR z pohledu citlivosti informací
5. Definice konkrétních nápravných opatření.

Pro naplnění výstupu zakázky dodavatel zajistí následující:
- Analýzu archivace a zálohování dat v systému AOPK ČR - budou analyzovány procesy probíhající v oblasti správy dat.
- Identifikaci rizik v rámci datového systému AOPK ČR - bude provedena analýza spolehlivosti a bezpečnosti používaných technologií a analýza systému interních a externích přístupů k informačním zdrojům.
- Analýzu odpovědnosti interních administrátorů a spolupracujících subjektů ve vztahu k jejich přístupovým právům/rolím a řešení případných kolizí/konfliktů mezi nastavenými oprávněními a odpovědnosti.
- Ohodnocení zálohovaných a archivovaných dat - s ohledem na objem spravovaných dat, jejich citlivost a šíři spolupracujících subjektů (více než 60 externích vstupů) je nezbytné nastavit bezpečnostní politiku tak, aby přinášela maximální zabezpečení systému.

Dodavatel dále zajistí následující dílčí činnosti v jednotlivých oblastech zakázky:
1. Analýza systému archivace a zálohování dat:
- provedení soupisu všech technologií a procesů použitých pro zálohování,
- provedení kontrolní obnovy všech dat a provedení kontroly integrity obnovených dat (technologie na které bude provedena obnova dat bude zapůjčena dodavatelem),
- posouzení vhodnosti použitých technologií,
- posouzení cyklu záloh a doby držení záloh,
- součástí analýzy bude i výčet lidských zdrojů nutných na dohled a správu všech zálohovacích technologií při současném stavu, provedení nápravných opatření a výčet lidských zdrojů nutných na dohled a správu všech zálohovacích technologií po provedení nápravných opatření

2. Analýza rizik systému archivace a zálohování dat AOPK ČR:
- analýza spolehlivosti použitých technologií,
- analýza rizik ztráty dat ze systémových i lidských chyb,
- analýza rizik vzniklých při nenadálých událostech,
- analýza vhodnosti umístění zálohovacích zařízení a záložních kopií (u regionálních pracovišť bude posouzení vhodnosti umístění serverů a zálohovacích technologií ze stavební dokumentace).

3. Analýza dat z pohledu jejich hodnoty:
- analýza dat. zdrojů AOPK ČR (povinně spravovaná data, tj. vyplývající z úkolů od zřizovatele či legislativy, i ostatní významná provozní i odborná data), popsání jejich uložení a analýza správnosti jejich uložení z hlediska bezpečnosti, přístupnosti a možnosti ztráty dat z důvodu systémových, lidských chyb i možnosti fyzického odcizení zařízení, na kterém jsou data umístěna. (týká se všech pracovišť AOPK ČR,
- vyčíslení hodnoty spravovaných dat z finančního, časového a legislativního hlediska,
- analýza vhodnosti použitých zálohovacích postupů s ohledem na platnou legislativu, hodnotu dat a možnosti zadavatele (návrh interního předpisu (vyřešení zodpovědností, kontrol, oprávnění),
- návrh změn nastavení zálohovacích procesů, výměna a nákup nových technologií, upgrade technologií apod.).

4. Analýza dat z pohledu jejich citlivosti:
- analýza dat. zdrojů AOPK ČR z pohledu jejich citlivosti,
- specifikace bezpečnostní politiky AOPK ČR.
Zakázka je v rámci Projektu OPLZZ "Procesní optimalizace AOPK" reg. číslo CZ 1.04./4.1.00/59.00071
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1.00000000
ks
500000.00000000
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
500000.00000000
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
reference z obdobných plnění
3 reference za poslední 3 roky
čestné prohlášení
min. 200000,00 Kč na jednu referenci
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2012

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

18.10.2012 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100.00000000

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Připojení certifikátu veřejného klíče


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
18.10.2012 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 27.09.2012 09:11:59

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): JUDr. Světlana Šmídová
Vydáno pro (O - organizace): Agentura ochrany přírody a krajiny ČR [IČ 62933591]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 27.9.2012 09:12:00
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 2

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.09.2012 09:19 Světlana Šmídová 27.09.2012 07:45 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace