Domů  /  Zadávací řízení  /  GŘ OI - servis záložních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Organizační útvar:
GŘ - odbor informatiky
Číslo útvaru: OI
Telefon: 244024866
Kontaktní adresa:
Soudní 1672/1a
140 67 Praha 4
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: GŘ OI - servis záložních zdrojů UPS
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00008069

17.10.2013 11:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
GŘ OI - servis záložních zdrojů UPS
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí servisu na 253 kusů záložních zdrojů UPS Vězeňské služby ČR.
Položky předmětu VZ
Servis záložních zdrojů UPS
50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí servisu na 253 kusů záložních zdrojů Vězeňské služby ČR. Specifikace jednotlivých typu záložních zdrojů UPS jsou uvedeny v příloze. Požadovaný servis zahrnuje základní diagnostiku (vč. poskytnutí informace o ceně případné opravy zařízení), výměnu všech baterií, seřízení a rekalibraci, provedení zátěžových testů.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
sada 253 kusů UPS
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

30 kalendářních dnů od obdržení objednávky

Doba a místo plnění

Stráž pod Ralskem
Máchova
200
47127
Česká republika
Další místa plnění
Bečov u Mostu
Bělušice
66
43526
Česká republika
Brno
Jihlavská
12
60129
Česká republika
Břeclav
Za bankou
3087
69002
Česká republika
České Budějovice
Goethova
1
37156
Česká republika
Ostrava
Orlovská
670
35
71302
Česká republika
Hradec Králové
Hradební
860
50001
Česká republika
Horní Slavkov
Hasičská
785
35731
Česká republika
Jiřice
Ruská cesta
404
28922
Česká republika
Karviná - město
Fryštátská
178
40
73301
Česká republika
Kuřim
Blanenská
1191
66434
Česká republika
Kynšperk nad Ohří
Zlatá
52
35751
Česká republika
Liberec
Pelhřimovská
3
46001
Česká republika
Litoměřice
Veitova
1
41281
Česká republika
Mírov
Mírov
27
78953
Česká republika
Nové Sedlo u Žatce
Hlavní
2
438 01
Česká republika
Malé Svatoňovice
Odolov
41
54234
Česká republika
Olomouc
Švermova
2
77157
Česká republika
Opava
Krnovská
2771
74649
Česká republika
Oráčov
Oráčov
159
27032
Česká republika
Ostrava
Havlíčkovo nábřeží
34a
70128
Česká republika
Ostrov nad Ohří
Vykmanov
22
36350
Česká republika
Pardubice
Husova
194
53044
Česká republika
Plzeň
Klatovská
202
30635
Česká republika
Praha 4
Soudní
988
1
14057
Česká republika
Praha 6
Staré náměstí
3
16102
Česká republika
Náměšť nad Oslavou
Lesní Jakubov
44
67571
Česká republika
Stráž pod Ralskem
Máchova
260
47127
Česká republika
Teplice
Daliborova stezka
2223
41501
Česká republika
Valdice
Náměstí Míru
55
50711
Česká republika
Všehrdy
Všehrdy
26
43001
Česká republika
Znojmo
Dyjská
4
66902
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





kopie výpisu z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence (je-li uchazeč v obchodním rejstříku či jiné evidenci zapsán), kopie z živnostenského rejstříku

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka služeb

Způsob a doba podání nabídky

06.11.2013 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

1 209 998,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Hroník v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 25.10.2013 13:16:50

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.10.2013 11:29 Petr Hroník 25.10.2013 13:16 Petr Hroník právě zobrazena

Kontextová navigace