Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kuchyňských přístrojů  /  Odpověď na žádost o dodatečné informace

Výpis systémových zpráv

T04 - zobrazení formuláře

Odpověď na žádost o dodatečné informace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Organizační útvar:
Sam. odd. VZ a právních služeb
Číslo útvaru: 700301000
E-mail: zita.kindlova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kuchyňských přístrojů
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00007330

25.09.2013 12:19:00
detail VZ

Text odpovědi

Jménem zadavatele Vám poskytuji v souladu s ustanovením § 49 odst. 2 a 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) ve věci veřejné zakázky s názvem Dodávka kuchyňských přístrojů

dodatečné informace k zadávacím podmínkám.

Dodatečné informace jsou poskytovány na základě žádosti jednoho či více dodavatelů nebo na základě rozhodnutí zadavatele.

Dodatečné informace na základě žádosti dodavatelů

Dodatečné informace poskytnuté zadavatelem na základě žádosti dodavatelů jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu, přičemž jednotlivé žádosti (dotazy) jsou řazeny chronologicky tak, jak byly zadavateli doručeny.

Číslo žádosti (dotazu)
1.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Dobrý den,

v návaznosti na předchozí dotaz zasílám návrh změn ke jmenovaným bodům:

Bod č. 4.2. smlouvy:
- změna lhůty povinnosti výměny z původních 5 dnů na 14 dnů
- v případě, že nebude možné dodat stejný výrobek. Může po dohodě s kupujícím dodat náhradní výrobek za stejnou cenu.


Bod č. 4.3. smlouvy:
- prodloužení lhůty pro vyjádření k přijaté reklamaci na 30 dnů
- výměna nebo oprava vadného zboží - prodloužení lhůty na 30 dnů od převzetí


Předem děkuji za vyjádření.

Pavla Kratochvílová
Odpověď
Číslo žádosti (dotazu)
2.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Dobrý den,

prosím o doplnění specifikace k poptávaným chladničkám. U typů A1 a A2 není specifikováno, zda je požadována chladnička jednodveřová či dvoudveřová. Prosím o doplnění informace.

Předem děkuji.
Odpověď

Dodatečné informace bez předchozí žádosti dodavatelů

Dodatečné informace poskytnuté zadavatelem bez předchozí žádosti dodavatele jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu.

Číslo dodatečné informace
2.
Text dodatečné informace
Dne 20.9.2013 obdržel zadavatel dotaz uchazeče: Dobrý den, prosím o doplnění specifikace k poptávaným chladničkám. U typů A1 a A2 není specifikováno, zda je požadována chladnička jednodveřová či dvoudveřová. Prosím o doplnění informace. Předem děkuji.
Odpověď zadavatele na dotaz (nejedná se o dodatečnou informaci):
Pro zadavatele není rozhodné, zda uchazeč nabídne zboží ( chladnička typu A1 a A2 ) v provedení jednodveřovém nebo dvoudveřovém

Vytvořil

Markéta Čermáková v.r.
Subproces: ET-010-030-060-09

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Odpověď na žádost o dodatečné informace
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 26.09.2013 07:47:28

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Markéta Čermáková
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Generální finanční ředitelství
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko zprávy

Čas: 26.9.2013 07:47:28
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.09.2013 12:19 Markéta Čermáková 25.09.2013 12:19 Markéta Čermáková právě zobrazena

Kontextová navigace