Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářský nábytek pro KoP…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad práce České republiky
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Karlovo náměstí 1359/1
128 01  Praha 2

Organizační útvar:
KRP Ústí nad Labem
Číslo útvaru: 7
Kontaktní adresa:
Dvořákova 1609/18
400 21 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kancelářský nábytek pro KoP Teplice a Štětí
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00006909

28.08.2013 15:38:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kancelářský nábytek pro KoP Teplice a Štětí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kancelářský nábytek, bližší specifikace viz příloha. V příloze je uvedená barva, rozměry a počty kusů nábytku. Požadujeme korpusy skříní vyrobit z laminové dřevotřísky v síle 18 mm s pohledovými zády z desek HDF s. 3 mm. Dveře skříní ohranit ABS hranou s. 2 mm. Musí jít o výrobky ekologicky šetrné.
Kancelářský nábytek je nutné rozvést na kontaktní parcoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem a to do Teplic a Štětí. Cenu uvádějte včetně montáže a dopravy.
Položky předmětu VZ
kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Kancelářský nábytek, bližší specifikace viz příloha. V příloze je uvedená barva, rozměry a počty kusů nábytku. Požadujeme korpusy skříní vyrobit z laminové dřevotřísky v síle 18 mm s pohledovými zády z desek HDF s. 3 mm. Dveře skříní ohranit ABS hranou s. 2 mm. Musí jít o výrobky ekologicky šetrné.
Kancelářský nábytek je nutné rozvést na kontaktní parcoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem a to do Teplic a Štětí. Cenu uvádějte včetně montáže a dopravy.
Parametry
Název Operátor Hodnota
51,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Teplice
Vrchlického
3175
41501
Česká republika
Další místa plnění
Štětí
Mírové náměstí
69
411 08
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Podrobně rozepsané ceny zboží v příloze.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
20.09.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
jednorázová objednávka

Způsob a doba podání nabídky

06.09.2013 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





dle dodací lhůty


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
06.09.2013 10:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Irena Anna Pecharová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 28.08.2013 15:39:24

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.08.2013 15:38 Adriana Blažková 28.08.2013 15:38 Adriana Blažková právě zobrazena

Kontextová navigace