Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění profylaktického…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
IČO: 75151472

Sídlo/místo podnikání:
Kongresová 1666/2
14021  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění profylaktického servisu, zkoušek těsnosti a havarijních oprav klimatizačních zařízení instalovaných v objektech Krajského ředitelství police hl. m. Prahy v období 2014-2017 - KRPA-295797
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00006807

21.08.2013 15:13:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění profylaktického servisu, zkoušek těsnosti a havarijních oprav klimatizačních zařízení instalovaných v objektech Krajského ředitelství police hl. m. Prahy v období 2014-2017 - KRPA-295797
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění profylaktického servisu, zkoušek těsnosti a havarijních oprav klimatizačních zařízení instalovaných v objektech Krajského ředitelství police hl. m. Prahy v období 2014-2017
Položky předmětu VZ
servis klimatizačních zařízení
45331220-4 - Instalace a montáž klimatizace
45331220-4 - Instalace a montáž klimatizace
• Profylaktický servis bude prováděn v pravidelných cyklech s četností 4x za rok v termínech dle předem odsouhlaseného harmonogramu dodavatele objednatelem, vždy pro každý cyklus a jednotlivé lokality.
• Bude prováděn v tomto rozsahu:
o kontrolu vyčištění popř. výměnu vzduchových filtrů
o kontrolu ventilátorů a klapek
o kontrolu všech interních spojů na netěsnost
o kontrolu rozvaděče a regulace části
o kontrolu motoru a ložisek
o kontrolu směrových klapek vzduchu
o kontrolu a vyčištění lamel výměníků
o kontrolu odvodu kondenzátu
o změření rozběhových a provozních proudů kompresoru
o kontrolu testovací a poruchové signalizace vč. provedení testu
o kontrolu rozvodů chladiva a teplené izolace
o kontrolu elektrické výzbroje, svorkovnic a stykačů
o mechanickou kontrolu a změřeni provozních tlaků kompresorů
• Seznam lokalit a klimatizačních zařízení je uveden příloze č. 1. Dodavatel se zavazuje k odstranění závad do 2 dnů od odsouhlasení cenové nabídky zadavatelem. Nabídku musí předložit do 24 hod. od zjištění závady.
• Výkon zkoušek těsnosti, včetně protokolu o zkoušce o zápisu do evidenčních knih bude prováděn pouze u zařízení obsahujících nadlimitní množství látky a s četností stanovenou zákonem, tj. nad 3 kg náplně 1/rok nad 30 kg náplně 2/rok. Seznam zařízení je uveden v příloze č. 1.
• Havarijní opravy zařízení v non-stop režimu ve vybraných objektech.
Dodavatel je povinen nastoupit na odstranění závady do 2 hodin včetně dnů pracovního volna a zajistit její odstranění do 12 hodin od nahlášení. Zadavatel požaduje přistavení náhradního zdroje chladu (min. 25 kW) v případě, že nebude dodavatel schopen provést opravu v požadovaném časovém termínu, tj. do 12 hodin. Seznam objektů v non-stop režimu je uveden v příloze č. 1.

viz zadávací dokumentace
viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
111,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Kongresová
2
1666
140 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o provádění služeb

Způsob a doba podání nabídky

11.09.2013 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Připojení certifikátu veřejného klíče


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.09.2013 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Simona Vaňková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Krajské ředitelství policie...
Doručeno: 21.08.2013 15:48:40

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Markéta Votánková
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy [IČ 75151472]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 21.8.2013 15:48:40
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.08.2013 15:13 Simona Zahálková 21.08.2013 15:13 Simona Zahálková právě zobrazena

Kontextová navigace