Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 33 - Nákup tabletů  /  Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T03 - zobrazení formuláře

Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Ing. Hana Wirthová
: hana.wirthova@suip.cz
: +420950179176
: +420739329008

Specifikace VZ

Název VZ: VZMR č. 33 - Nákup tabletů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00055060
Evidenční číslo: VZMR č. 33

21.11.2017 16:53:00
detail VZ

Text odpovědi

Tímto poskytuje zadavatel dodavateli ve věci veřejné zakázky s názvem VZMR č. 33 - Nákup tabletů vysvětlení zadávací dokumentace.

Vysvětlení zadávací dokumentace je poskytováno na základě žádosti jednoho či více dodavatelů nebo na základě rozhodnutí zadavatele.

Vysvětlení zadávací dokumentace na základě žádosti dodavatelů

Vysvětlení zadávací dokumentace poskytnuté zadavatelem na základě žádosti dodavatelů jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu, přičemž jednotlivé žádosti (dotazy) jsou řazeny chronologicky tak, jak byly zadavateli doručeny.

Číslo žádosti (dotazu)
1.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Dobrý den,

je možné nabídnout tablet bez čtečky paměťových karet? Jeden z vhodných kandidátů do nabídky - Lenovo Miix 510 totiž v oficiálním datasheetu (a také na různých eshopech) čtečku uvádí, ale tablet ji ve skutečnosti nemá.

Děkuji
Odpověď
Dobrý den,

zadavatel si uvedenou skutečnost ověřoval u výrobce, který potvrdil nesrovnalost v jim uváděném datasheetu.
Na základě této skutečnosti zadavatel umožňuje nabídnout tablet bez integrované čtečky paměťových karet, pakliže disponuje integrovaným SSD diskem o minimální velikosti 512 GB. Blíže viz příloha č. 1 ZD Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží, ve které se výše uvedená skutečnost zohledňuje, a upřesňují další min. technické požadavky, přičemž změny jsou zvýrazněny červeně.

Pokud účastník předloží přílohu č. 1 v původním znění, avšak splní podmínky dle přílohy č. 1 ve znění doplňujících informací, nemá to za následek nesplnění požadavků zadavatele dle doplňujících informací. Zadavatel pro odstranění jakýchkoli pochybností uvádí, že smlouva by pak byla s vybraným účastníkem podepsána s aktualizovanou přílohou č. 1.

Zadavatel vzhledem k výše uvedenému prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 30. 11. 2017 do 08:00 hod.
Zadávací lhůta (lhůta, po kterou jsou účastníci výběrového řízení vázáni nabídkami) dle čl. 18
dokumentace výběrového řízení tak skončí 28. 02. 2018 a nikoli 21. 02. 2018, jak je uvedeno ve
Výzvě.

Vytvořil

Hana Wirthová v.r.
Subproces: ET-010-030-060-09

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 21.11.2017 16:56:31

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Hana Wirthová
Vydáno pro (O - organizace): Státní úřad inspekce práce
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 21.11.2017 16:56:19
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.11.2017 16:55 Hana Wirthová 21.11.2017 16:55 Hana Wirthová právě zobrazena

Kontextová navigace