Domů  /  Zadávací řízení  /  KRPA-223211/R - Rekonstrukce…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
IČO: 75151472

Sídlo/místo podnikání:
Kongresová 1666/2
14021  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: KRPA-223211/R - Rekonstrukce osobních výtahů v objektech Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy – Benediktská 1 a Bartolomějská 14
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/13/V00006084

26.06.2013 08:31:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
KRPA-223211/R - Rekonstrukce osobních výtahů v objektech Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy – Benediktská 1 a Bartolomějská 14
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Rekonstrukce osobních výtahů v objektech Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy –
Benediktská 1 a Bartolomějská 14
Položky předmětu VZ
Rekonstrukce osobních výtahů
50750000-7 - Údržba výtahů
50750000-7 - Údržba výtahů
Rekonstrukce osobního výtahu v objektu KŘ policie hl. m. Prahy, Benediktská 1/692 a Bartolomějská 14, Praha 1. Osazení nové kabiny, nové šachetní dveře, výměna řízení výtahu, elektrické instalace a vodítek klece, výměna výtahového stroje včetně nosných prostředků. Rekonstrukce výtahu bude provedena v souladu s normou ČSN EN81-1 a ČSN 274011, včetně vypracování výrobní dokumentace (kompletní specifikace dodávky výtahu).

Místní šetření po telefonické dohodě.

Zdůvodnění realizace stavby – popis závady
Benediktská 1/692, Praha 1 - Stávající osobní výtah TOV byl namontován v roce 1981 o nosnosti 320 kg
a počtu stanic 7/7. Pravidelná odborná zkouška podle normy ČSN 274007 provedena revizním technikem výtahů obsahuje značné množství závad (nestabilní klec výtahu, poškozený záchytný bezpečnostní systém apod.) Záměr protokolu odborné zkoušky konstatuje potřebu celkové rekonstrukce výtahu. Výtah je v současné době provozně nezpůsobilý.

Bartolomějská 14/347, Praha 1
Stávající osobní výtah TOV byl namontován v roce 1978 o nosnosti 350 kg a počtu stanic 8/8. Pravidelná odborná zkouška podle normy ČSN 274007 provedena revizním technikem výtahů obsahuje značné množství závad (nestabilní klec výtahu, poškozený záchytný bezpečnostní systém apod.) Záměr protokolu odborné zkoušky konstatuje potřebu celkové rekonstrukce výtahu. Výtah je v současné době provozně nezpůsobilý.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
výtah
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Bartolomějská
14
110 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Benediktská
1
692
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá
v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky,
a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
Profesní kvalifikační předpoklady:
• Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je
v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ne starší šesti měsíců
• Kopie dokladu o oprávnění k podnikání
Další kvalifikační předpoklady:
• Předložení nejméně 3 referencí na akce obdobného charakteru a rozsahu realizované v posledních letech s nejméně 50 % finančním plněním, jakým je zadavatelem předpokládané finanční plnění pro toto zadávací řízení.
• Součástí nabídky bude návrh Smlouvy
o dílo podepsaný statutárním orgánem společnosti, která bude obsahovat platební podmínky, závazný termín plnění včetně záruky na zhotovení díla a servisu v záruční době. (nepředložení podepsaného návrhu Smlouvy.. je důvodem k okamžitému vyloučení nabídky uchazeče z dalšího posuzování - viz § 71 odst. 9 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách v platném znění).

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

15.07.2013 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.07.2013 10:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Martina Rybová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Výzva k podání nabídek
223211-2 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK.doc 134,50 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Krajské ředitelství policie...
Doručeno: 26.06.2013 08:52:44

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.06.2013 08:31 Martina Rybová 26.06.2013 08:52 Martina Rybová právě zobrazena

Kontextová navigace