Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec

Systémové číslo: T002/13/V00008177
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INO s.r.o. 27263517 Ano 46 268,49 55 984,87 05.11.2013 14:22:43
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 45 725,54 55 327,90 23.10.2013 14:56:40
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Datum uzavření smlouvy 13.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 45 725,54
Celková smluvní cena s DPH 55 327,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 9 602,36
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec dle požadavku v příloze


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle požadavku v příloze. Podmínkou je uvést Kč u každé položky zvlášť. Požadujeme přímé náhradní plnění, pokud jej nemůžete nabídnout, nabídku můžete podat, ale při hodnocení jsou firmy zaměstnávající OZP zvýhodněni. Dodávka zboží - pouze celá najednou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec 1
Ulice: Dr. Milady Horákové 580/7
Obec: 460 01 Liberec 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace