Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00007777
Zadavatel: Správa státních hmotných...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 471 272,00 570 239,12 17.10.2013 14:36:26
TYLA CZ s.r.o. 29018595 Ano 535 751,30 648 239,24 17.10.2013 15:24:06
MEFISTO s.r.o. 49357948 Ne 433 414,00 524 430,94 17.10.2013 13:33:43
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MEFISTO s.r.o. 49357948
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena jako jediné hodnotící kritérium.
Datum uzavření smlouvy 07.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 433 414,00
Celková smluvní cena s DPH 524 430,94
Sazba DPH v % 21,00
DPH 91 016,94
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb vč. tonerů pro SSHR


Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Popis zakázky


Předmětem veřejné zakázky zadavatele je nákup kancelářských potřeb vč. tonerů dle specifikace v příloze č. 1. Uvedená příloha obsahuje předpokládaný roční nákup základních kancelářských potřeb, které tvoří nákladově rozhodující podíl kancelářských potřeb a tonerů zadavatele .
- Dodavatel svojí nabídku zakomponuje do přílohy č. 1. Mimo položky uvedené v poříloze č. 1 bude zadavatel nakupovat další kancelářské potřeby, popřípadě tonery dle cen v katalogu dodavatele, popřípadě dle aktuální nabídky dodavatele.
- Místo dodání a termíny plnění jsou dány přílohou č. 2.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady včetně dodání na místo plnění.
- Další obecné podmínky smluvního vztahu jsou dány předloženou rámcovou smlouvou – příloha č. 3.
Zadavatel si stanovuje možnost vyžádat dodání vybraných vzorků dle přílohy č. 1 ( s výjimkou tonerů ) do pěti dní od vyžádání a v případě nevyhovující kvality některých vzorků dodavatele z výběru vyloučit. Nedodání vyžádaných vzorků do požadovaných pěti dní je rovněž důvodem k vyřazení z výběru dodavatelů. Vyžádané vzorky budou dodány na pracoviště : SSHR, Olbrachtova 3, 140 00 Praha 4 k rukám Ing. Jiřího Čápa, tel. 724 178 625.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Šeříková 616/1, Praha 5
Ulice: Šeříková 616/1
Obec: 150 85 Praha 5
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dle smlouvy.
Smlouva Smlouva oboustranně podepsaná

metodická nápověda

Kontextová navigace