Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec nad Nisou

Systémové číslo: T002/13/V00006911
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 20 022,74 24 227,52 29.08.2013 13:45:00
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 17 574,40 21 265,02 13.09.2013 15:41:45
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Datum uzavření smlouvy 19.09.2013
Celková smluvní cena bez DPH 20 022,74
Celková smluvní cena s DPH 24 227,52
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 204,78
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Kancelářské potřeby pro ÚP jablonec n.N. dle požadavku v příloze


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle požadavku v příloze. Podmínkou je uvést Kč u každé položky zvlášť. Požadujeme přímé náhradní plnění, pokud jej nemůžete nabídnout, nabídku můžete podat, ale při hodnocení jsou firmy zaměstnávající OZP zvýhodněni. Dodávka zboží - pouze celá najednou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky E. Floriánové 1004/3, Jablonec nad Nisou
Ulice: E. Floriánové 1004/3
Obec: 46601 Jablonec nad Nisou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Předpokládaná doba plnění od 18.09.2013
Předpokládaná doba plnění do 18.10.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace