Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Dodávky kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/13/V00006887
Zadavatel: Fond dalšího vzdělávání

Akce se zakázkou

Doba a místo plnění

Doba plnění vlastní
Popis doby plnění Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v Návrhu rámcové smlouvy.
Místo plnění veřejné zakázky
Ulice: Na Maninách 20
Obec: 170 00 Praha 7 - Holešovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

metodická nápověda

Kontextová navigace