Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00005992
Zadavatel: Česká centra

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PAPERA s.r.o. 25945653 Ne 6 148,50 7 439,69 20.06.2013 09:23:34
TYLA CZ s.r.o. 29018595 Ano 9 797,85 11 855,40 20.06.2013 12:00:43
PAJK, spol. s r.o. 15502589 Ne 7 665,00 9 274,65 18.06.2013 16:38:57
ART pap s.r.o. 25861018 Ne 6 534,12 7 906,29 19.06.2013 14:00:31
PARTNER CZECH, s.r.o. 25904183 Ne 6 371,83 7 709,91 26.06.2013 11:55:00
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KODEX, a.s. 25634381
Datum uzavření smlouvy 02.07.2013
Celková smluvní cena bez DPH 5 938,84
Celková smluvní cena s DPH 7 186,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 247,16
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle produktového listu zadavatele. Doprava na uvedenou adresu v ceně. Termín dodání do 2.7.2013


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup kancelářských potřeb dle produktového listu zadavatele. Vyplněný produktový list bude součástí cenové nabídky dodavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Václavské náměstí 816/49, Praha 1
Ulice: Václavské náměstí 816/49
Obec: 11000 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 26.07.2013
Předpokládaná doba plnění do 04.07.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace