Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim - plastové hrnky

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim - plastové hrnky

Systémové číslo: T002/13/V00005919
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Profi Špiller, s.r.o. 28488407 Ne 9 709,90 11 749,00 17.06.2013 10:58:59
Ing. Pavel Štefan 63383705 Ne 10 500,00 12 705,00 13.06.2013 15:10:43
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 10 735,00 12 989,35 20.06.2013 18:58:30
EMIT-CZ, s.r.o. 27678598 Ne 10 925,00 13 219,25 17.06.2013 09:38:14
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva EMIT-CZ, s.r.o. 27678598
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena po uplatnění § 101, odst. 4 a 5 zákona č. 137/2006 o veřejných zakázkách.
Datum uzavření smlouvy 25.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 10 925,00
Celková smluvní cena s DPH 13 219,25
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 294,25
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- plastové hrnky na horké nápoje různé barvy o objemu 0,4 l s uchem


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - plastové hrnky
- Kód z číselníku NIPEZ: Kuchyňské nádobí
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Hrnečky
- Popis: Plastové hrníčky na horké nápoje různé barvy o objemu 0,4 l s uchem

Nabídky mohou podávat také uchazeči, kteří zaměstnávají více než 25 zaměstnanců, z nichž z celkového počtu zaměstnanců je více jak 50% zaměstnanců se zdravotním postižením, nebo jsou sami osobami samostatně výdělečně činnými a nezaměstnávají žádné zaměstnance. Uchazeč tuto skutečnost uvede ve své nabídce v souladu s §101, odst. 2 zákon a o veřejných zakázkách a zároveň v nabídce předloží potvrzení nebo rozhodnutí orgánu sociálního zabezpečení, která se týkají osob se zdravotním postižením. V případě chráněné pracovní dílny předloží uchazeč v nabídce potvrzení Úřadu práce České republiky – krajské pobočky nebo pro hlavní město Prahu či dohodu s krajskou pobočkou Úřadu práce podle § 67 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti.

Při použití výše uvedeného ustanovení je vyloučena možnost prokazovat skutečnosti prostřednictvím jiných osob.

Pokud uchazeč zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, je pro hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny tohoto uchazeče, snížená o 15%. Toto zvýhodněné hodnocení nabídkové ceny je možné pouze tehdy, pokud uchazeč v nabídce tyto skutečnosti doloží potvrzením místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce a zároveň se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky.

Pokud nebude poskytnuto požadované plnění na celý objem zakázky a nebudou doloženy potřebné dokumenty ve smyslu §101, odst. 2, 5 a 6 zákona o veřejných zakázkách, nebude přihlédnuto ke zvýhodnění z hlediska zaměstnávání osob s postižením.

Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.

Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 500.00000000
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 22.00000000


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 25.06.2013
Předpokládaná doba plnění do 02.07.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace